“Ble lovet god mat, og det fikk vi!”
Anmeldelse av TT Beach

TT Beach
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ringte for takeaway. Det viste seg at menyen som lå på Facebook ikke var oppdatert og vi ikke kunne få det vi hadde tenkt. Ble møtt av en ordentlig trivelig nordlending som presenterte seg som daglig leder. Han beklaget dette og var rask med og vinne oss over og fant frem sin anbefaling til en middels sterk meny, som var det vi ønsket :kylling med Chili & honey eller noe slikt...

Fikk klar beskjed at om ikke vi likte dette skulle vi få pengene tilbake (det var også greie priser). Vi elsket maten! Gode smaker og fine farger. Kommer gjerne tilbake! Også veldig fin resturant med ypperlig plassering

1  Takk, travelm0rew0rryless

Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening, smakfull god mat, deilig stemning langs vannet. Spillelisten over høytalerne var også veldig bra. Prisene er gode. Hit vil vi gjerne igjen!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, HegeNilsen
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

For et sted! Kjempe god mat og ikke minst service Vi spiste Scallops til hovedrett og wok med kylling og biff. Helt fantastisk alt sammen Utrolig bra sted med kult interiør. Anbefales på det sterkeste Kort ventetid på maten

Dato for besøk: august 2020
Takk, Cb8286
Anmeldt 8. august 2020

God mat, god service og hyggelig atmosfære.
Service minded personale med svært god oppfølgning og anbefalinger på retter.
Absolutt ett kjempe flott sted for å nyte gode middagsretter, desserter og noe godt i glasset.
Takk til personalet den 08.08.2020
Dere fortjener masse ros og skryt!

Dato for besøk: august 2020
Takk, magnusohm
Anmeldt 3. august 2020

Vi ventet i 15 min på at noen skulle ta i mot oss. 2 kelnere var jobb og de gikk forbi oss mange ganger uten at de viste interesse for oss. De prioriterte å rydde bort flasker og andre aktiviteter. Umulig å få blikk kontakt. Middels med gjester i restauranten. Flere ledige bord. Vi ville på dette tidspunktet normalt sett ha forlatt restauranten, men siden vi var sultne valgte vi å gå bort til bardisken å be om å få bord. Fikk da til slutt bord og fikk etterhvert bestilt. Det tok også lang tid før maten kom. Maten var grei. Her bør kelnerne fokusere på å ønske gjestene velkomne til restauranten og sørge for profesjonell håndtering gjennom hele besøket. Dette ble en dårlig opplevelse. Dårligste servicen vi har opplevd så langt i sommer.

Takk, TrondW699

Reisende som så på TT Beach, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i TT Beach? Del dine erfaringer!