“God mat dårlig service”
Anmeldelse av TT Beach

TT Beach
Vurdert som nr. 3 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 26. juli 2021

Kom med familien , ble ikke sett måtte spørre selv om å ta ett bord. Maten var god men å bli servert på papptallerken dro inntrykket veldig ned. Betaler samme prisen hele året å forventer samme service standard.

Servicen er dårlig, måtte « mase» for å gå regning . Ble ikke spurt om det smakte eller andre hendvendelser. Skuffet

Takk, 949eline

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Litt ventetid på mat og drikke, men akseptabel.
Satay kylling var dessverre dårlig opplevelse, mens indrefilet var veldig god. Burger litt tørr i kjøtt men ok.
Koselig atmosfære.
Terningkast 4 på det meste utenom indrefilet som får 5

Takk, Pioneer27422794067
Anmeldt 20. juli 2021

Har prøvd å ringe x antall ganger for å bestille mat til 11 personer, men her velger altså ansatte å ta tlf for så å legge på, la det ringe ut - eller legge på med en gang. Forstår det er mye å gjøre på selve restauranten - men dette synes jeg er dårlig.

1  Takk, Silje199191
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

En beskjeden restaurant, som har kjempegod mar, hyggelig og imøtekommende betjening. God sevice. Anbefales.

Takk, wakayoo
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Ringte for takeaway. Det viste seg at menyen som lå på Facebook ikke var oppdatert og vi ikke kunne få det vi hadde tenkt. Ble møtt av en ordentlig trivelig nordlending som presenterte seg som daglig leder. Han beklaget dette og var rask med og vinne oss over og fant frem sin anbefaling til en middels sterk meny, som var det vi ønsket :kylling med Chili & honey eller noe slikt...

Fikk klar beskjed at om ikke vi likte dette skulle vi få pengene tilbake (det var også greie priser). Vi elsket maten! Gode smaker og fine farger. Kommer gjerne tilbake! Også veldig fin resturant med ypperlig plassering

1  Takk, travelm0rew0rryless

Reisende som så på TT Beach, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i TT Beach? Del dine erfaringer!