“Hvis man har lyst på tørr mat og dårlig service, så er det bare å ta turen. Uprofesjonelle servitører.”
Anmeldelse av TT Beach

TT Beach
Vurdert som nr. 3 av 16 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 9. juli 2023 via mobile enheter

Hvis du har lyst på dårlig servering og tørr mat, så er det bare å ta turen. Uprofesjonelle servitører som har fått dårlig opplæring.

Takk, Lars Martin B

Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Kunne fått terningkast 3 og hadde håpet på en mere proff servering. Stedet ligger på kaikanten og har både servering ute og inne. Vi valgte å sitte inne fordi regnet var på vei. Første servitør brukte 5 minutter på å rengjøre bordet etter forrige gjester (anbefaler å rydde bord med en gang gjestene går og ikke vent til det kommer nye gjester) Kun 2 bord opptatt inne og under halv fullt ute, så ikke mye å gjøre denne sommer dagen…men vi fikk meny fort og hadde bestemt oss for 5 blåskjell med frites. Tydlige språkproblemer med kelner som ikke var norsk gjorde oss litt nervøse om han skjønte greia. Men vi fikk det vi ønsket å spise, majones i stedenfor aioli ble rettet fort opp i, vi måtte be om servietter (og skje) og hele 3 ganger måtte vi forklare at vi ønsket 2 sprite og 1 cola, når regning kom var det 5 brus og 3 blåskjell… Men også det ble rettet opp, nesten så jeg angret meg når jeg så prisen på brus: kr 65.- pr stk. (0,33 glass) Vannet som kom tidlig på bordet (pluss for det) men smakte dessverre myr. Etter min mening kunne man hatt litt mere smak på kraften og kanskje en bolle til tomme skjell, pluss for alle skjell var åpne men minus for di var veldig små. Kanskje hadde vi for store forhåpninger til sjømat i Lillesand i dag, men dyr brus, amatørkelner og lite smak trekker veldig ned.

1  Takk, Supedad_from_Norway
Anmeldt 1. juli 2023 via mobile enheter

Koselig plass med uteservering og et særdeles hyggelig personale. De har helt åpenbart fokus på god og rask service. Vi hadde noen drinker og vin men spiste ikke, så jeg kan ikke si noe om maten. Uansett, hit kommer vi igjen!

1  Takk, 129bjartea
Anmeldt 24. juni 2023 via mobile enheter

Kjempegod mat. Det var store porsjoner og maten kom veldig raskt. Veldig hyggelige og hjelpsomme mennesker som jobber der.

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, kjellhansenkokken
Anmeldt 24. juni 2023 via mobile enheter

God mat, gode porsjoner og hyggelige og service-minded personale. Kan man ønske mer?
Denne dagen var vi der til lunsj, vi gleder oss til å komme igjen for å prøve middagsmenyen på kvelden.

Dato for besøk: juni 2023
1  Takk, gelaogsaa

Reisende som så på TT Beach, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i TT Beach? Del dine erfaringer!