“Deilig mat bakt på stedet”
Anmeldelse av Lokkemat

Lokkemat
Vurdert som nr. 6 av 15 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 3. september 2020

Fint sted å møte venninner til lunsj. Har man noe å feire så kan man jo alltids ta en Prosecco. Hyggelig innehaver som lager kjempegode supper, wraps, sandwich og kaker. Absolutt et sted å anbefale.

Dato for besøk: september 2020
Takk, gelaogsaa
Anmeldt 5. februar 2020

Meget god mat og drikke gode supper laget fra bunnen av byens beste kaffe å. .. Flotte folk som driver stedet..

Dato for besøk: februar 2020
2  Takk, 789sveina
Anmeldt 24. oktober 2019 via mobile enheter

Fantastisk god service. Unike retter - alt er laget på stedet - helt ‘ned til’ coulis. Nydelige smaker og maten er nydelig anrettet. Her går vi om vi har lyst på noe godt, av og til bare en kakebit. Prisene er hyggelige, og den beste kopp kaffe i byen er også verdt et besøk!

Dato for besøk: oktober 2019
1  Takk, Globetrotter19601946

Reisende som så på Lokkemat, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Lokkemat? Del dine erfaringer!