Priceline
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Etter å ha lest anmeldelsene før ankomst hadde vi ingen forventinger til stedet siden det var så dårlige tilbakemeldinger. Vi hadde booket en leilighet med to soverom. På pluss siden: store, romslige rom, veldig gode senger! Kjekk beliggenhet, ligger rett ved Lillesand senter og matbutikker. Kort vei til Lillesand sentrum. Greit kjøkken, med det viktigste. Rengjort helt greit, litt støvete på pultene på soverommet ellers fint. Minus: gammel og slitt leilighet. vinduer som bør byttes, får ikke lukket skikkelig. Kun tre TV kanaler (Bare Nrk 1 og 2 og super). Lite lys, noen lyspærer virker ikke. Alt i alt et OK sted om man skal overnatte et døgn eller to, grei pris. Men! man må være forberedt på at det er en eldre leilighet med slitasje som trenger oppgradering.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Merethe74
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Anbefales IKKE!
Skikkelig møkkete og ekkelt. Matrester , negler på bord, søl i kjøleskap. Møkkete i kriker og kroker. Vinduer som ikke kan lukkes. Sendte klage i etterkant da resepsjonen var stengt ved utsjekk...og det var det nok en grunn til. Eier ringte etter ett døgn, kjeftende og truende over at vi klagde.
Eneste pluss, var en hyggelig unggutt i resepsjon som dukket opp når vi ringte ved ankomst.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, htuften
Anmeldt 28. juli 2018 via mobile enheter

Ikke så flott område. Lav standard både ute og inne. Sparsomt innredet. Dusjkabinett for folk under 180. Varme rom, ingen luftkondisjonering. Rom på bakkenivå og når låsen på vindu ikke virker så kan folk spasere rett inn på soverommet. Du må betale ekstra for sengetøy.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, roykris1967
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Dette er det verste sted vi har vært. Forferdelig møkkete, gulv, senger, glass i kjøkkenskap. Hadde helsetilsyn eller mattilsynet kommet ville de stengt stedet med en gang tror jeg. Dette stedet vil jeg ikke anbefale noen å overnatte, selv om det var billig.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, Petter Engborg L
Anmeldt 16. juli 2018

Ville ikke trykke på 1 stjerne engang.(men ble nødt, for å skrive denne anmeldelsen)
Stedet er virkelikt skittent!"! . Wifi. virker ikke, i så fall så tregt at det er ubrukelig.
Personalet lyver deg rett i ansiktet og unnskylder seg med banaliteter.
Jeg skriver denne anmeldelsen, nesten tre uker oppholdet, for å si fra til andre..
Så hvis du/dere allikevel vil bo der, kan dere ha det så godt.
God ferie.
Ps. På toppen av det hele. Så holdt veivesenet på å "grave/lage", hver dag, fra kl 0730-1500 ca 10meter ifra. det var så bråkete, at det må oppleves for å forstås.

Romtips: absolutt null
Dato for oppholdet: juni 2018