“Hyggelig intim restaurant i Lillesand”
Anmeldelse av Nino´s

Nino´s
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 22. april 2018

Ble møtt av en svært så serviceinnstillt gutt som viste oss til bordet vi hadde bestilt. Menyen kunne han utenat når vi hadde noen spørsmål etter vi hadde bestilt. Vi spiste en nydelig smørstekt torsk med grønsaker og tomat saus som var dagens meny. Stedet brygget eget øl og deres Red ale smakte ganske bra. Men den blir lit tynn når alkoholprosenten dessverre må lige på maks 4,7% Desserten som var is, smakte fortreffelig da det var det ganske varmt i lokalet. Vi kunne bli sittende litt utover kvelden, men på grunn av at det var ganske varmt i restauranten valgte vi å ta en pils på en pub i nærheten isteden.

Dato for besøk: april 2018
Takk, PST861

Anmeldt 14. februar 2018 via mobile enheter

Var her med hele familien og svigermor med søliaki. Alle fikk god mat. Fiskegryta er bare helt fantastisk. Bra barnemeny. Koselig lokasjon ved vannet.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, eirkar80
Anmeldt 6. februar 2018 via mobile enheter

Det var en rolig tirsdag i februar. Vi ville forsøke Nino’s. Sist gang vi forsøkte å få bord her var alt opptatt, og det forstår jeg for maten var fantastisk god. Vel vært et besøk

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 63jarleh
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Nino er plassen vi som regel ender opp på når vi ønsker " en middag på byen ".
God og variert meny. God service og overkommelige priser.
Flott å sitte på utsiden og studere livet i gjestehavna.
Litt dyre på vin servert i glass - og lite i glasset.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Svein A
Anmeldt 17. september 2017 via mobile enheter

Har vært på Ninos en del ganger og maten har vært god. Men i dag leverte dere ikke for min del. Jeg bestilte fiskesuppe, den var smakløs og uten karakter. Den var vannete og smakte ikke mye ekte fiskekraft. Fisken i var kokt for lenge og rekene var bitte små fra boks i lake. Ikke mye som tyder på ferske produkter som menyen lovet "kremet fiskesuppe (GF) med fersk fisk, reker, blåskjell og friske urter". Ikke mye som tydet på hverken kremet eller fersk fisk og reker. De friske urtene var også glemt . Det som trakk opp var hyggelig kelner og hyggelig lag med kollegier. Men ellers var det en skuffende opplevelse . Skjerpings Ninos, dere bør kunne levere bedre enn dette.

Dato for besøk: september 2017
2  Takk, lady19702015

Reisende som så på Nino´s, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Nino´s? Del dine erfaringer!