“Veldig god mat og strålende”
Anmeldelse av Nino´s

Nino´s
Vurdert som nr. 4 av 15 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og strålende service. Vi var 9 personer og alt gikk på skinner. Vi hadde forskjellige retter og alle fikk mat samtidig.

1  Takk, ninambj

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flinke servitører og nydelig mat. Maten kom tidsnok og til hele forsamlingen samtidig. Lokalet var koselig og bildene på veggen forteller historien til Lillesand og er i seg selv verdt besøket.

Takk, Michjoh90
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Skulle feire bursdagen min på ninos med fetteren min. Mye pågang så skjønner at det ble litt venting. Men først slapp de alle norske inn (kø på 3 personer) de slapp inn de 2 av de og den ene sa at de skulle dra et annet sted (det var plass til dem) de snakket til alle utenom oss (vi har utenlandsk bakgrunn) de overså oss helt to ganger. Vi ventet pent på tur. Så kom de og sa at det var et ledig bor men om vi skulle få spise der så ville vi ikke få mat før om 1 time?? Dette sa de kun til oss. Ikke Sterling hyggelige mennesker som jobber der. Vi valgte å gå. Har aldri hatt en så kjip bursdag rakk ikke å spise før flyplassen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, mayabL8410WR
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Sorry - men altfor dårlig. Ventet 1 time på moules frites og lasagna, og ingen oppfølging av personalet i løpet av denne tiden. Alt kunne vært reddet med litt tilbakemelding, påfylling av vann og annen drikke og generelt se kunden! Første bud for en service bedrift!

Takk, 483ceciliek
Anmeldt 5. juli 2020

Vi stakk innom for en lunch en lørdag. Det gikk greit å få bord ute, der var det heldigvis både varmelamper og pledd. Søte og hyggelige jenter kom raskt med menyene. Det tok nok litt lang tid før maten kom, men da var det rikelige porsjoner og maten var velsmakende. Prisen som forventet. Skulle noe negativt nevnes, må det være et det var litt få småretter.

Takk, JonMortenJ

Reisende som så på Nino´s, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Nino´s? Del dine erfaringer!