“Meh”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Fikk angusburger med brent brød som ikke burde blitt servert. Ble tilbudt dessert i stedet fordi det ville ta lang tid å fikse det pga travelt kjøkken. Burgerkjøttet var veldig finmalt, så teksturen var ikke langt fra en kjøttkake. Smakene fungerte dårlig sammen.

Takk, elektroniskorg

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service og alt gikk knirkefritt under hele middagen. Kelneren var veldig hyggelig og maten var god. Passer veldig godt hvis man er sulten, siden restauranten serverer store porsjoner.

2  Takk, FabianAJohannessen
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og strålende service. Vi var 9 personer og alt gikk på skinner. Vi hadde forskjellige retter og alle fikk mat samtidig.

1  Takk, ninambj
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flinke servitører og nydelig mat. Maten kom tidsnok og til hele forsamlingen samtidig. Lokalet var koselig og bildene på veggen forteller historien til Lillesand og er i seg selv verdt besøket.

Takk, Michjoh90
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Skulle feire bursdagen min på ninos med fetteren min. Mye pågang så skjønner at det ble litt venting. Men først slapp de alle norske inn (kø på 3 personer) de slapp inn de 2 av de og den ene sa at de skulle dra et annet sted (det var plass til dem) de snakket til alle utenom oss (vi har utenlandsk bakgrunn) de overså oss helt to ganger. Vi ventet pent på tur. Så kom de og sa at det var et ledig bor men om vi skulle få spise der så ville vi ikke få mat før om 1 time?? Dette sa de kun til oss. Ikke Sterling hyggelige mennesker som jobber der. Vi valgte å gå. Har aldri hatt en så kjip bursdag rakk ikke å spise før flyplassen.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, mayabL8410WR

Reisende som så på Nino´s, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Nino´s? Del dine erfaringer!