“Dårlig opplevelse”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste pizza, men den var en stor skuffelse. Den så lite fristende ut, og smakte slik den så ut. I tillegg var servicen dårlig. Maten ble servert puljevis til bordet, og det gikk for lang tid fra førstemann fikk servering til den siste. Totalt tok det 55 min fra vi bestilte til alle hadde fått mat.

Takk, HildeW167

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Storfamilie-lunch på kaikanten. 9 stk fikk to bord ute og ble tatt godt hånd om av personalet. Maten kom raskt og smakte bra. Beliggenheten er veldig god helt i sjøkanten. Anbefales!

Takk, josteinj281
Anmeldt 15. juni 2021 via mobile enheter

Fin beliggenhet, sentralt. Maten til både store og små falt i smak. Ingenting å utsette på ventetid og service. Anbefales!

2  Takk, Forarsveen
Anmeldt 3. juni 2021

Fire stykker som alle skulle ha biff, denne ble servert perfekt stekt og med nydelig tilbehør. Trekk for at kryddersmøret var sprukket. Og et stort minus for lang ventetid; selv om vi var nesten alene i lokalet tok det en time fra bestilling til servering, dette holder ikke. Da vi nevnte det ble det beklaget, men vi fikk ingen forklaring. Men når maten først kom var den smakfull og god. Ventetiden trekker scoren fra "svært bra" til "gjennomsnitt".

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, JonMortenJ
Anmeldt 20. desember 2020

Ufaglærte kelnere som ikke kunne forklare menyen og som virket noe forvirret. Forretten som bestod av focaccia, aioli, pepperoni, skinke, french fries, reker, artichoke var ok men rekene var ødelagte fordi de smakte bare chilli. Pastaen og fisketallerken var semre greier ødelagt av kokken. Der fantes ikke atmosfære i restauranten så derfor kan vi ikke si noe om den. En i det heletatt dårlig opplevelse som vi ikke kommer til å gjenta.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Finn F

Reisende som så på Nino´s, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Nino´s? Del dine erfaringer!