TripadvisorUSD 108
Expedia.comUSD 108
Orbitz.comUSD 108
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Vi valgte å bo på hotell Norge i forbindelse med en feiring og ble meget godt tatt i mot. Rommet ble oppgradert og alle ansatte var meget hyggelige. Vi bodde i 4.etasje i et romantisk rom med kvist og hadde god plass og koselige gammeldagse møbler. Et lite minus at det ikke er heis og litt mange trapper opp og ned. Frokosten er god og hotellet kan anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Anne Marit R
Anmeldt 27. august 2018

Lillesand hotell var en hyggelig opplevelse når vi endelig fant det. Litt vanskelig å finne når man ikke har vært der før. GPS sendte oss inn i en gågate. Hotellet lå fint til i sentrum av Lillesand. Lyse fine rom som var relative små. Men ok når vi bare skulle overnatte en natt. Hotellet lå sentrumsnært til så det var ikke langt å gå for å få seg en matbit eller noe godt å drikke. Betjeningen var veldig hyggelige og gav god service. Hotellet har litt for få parkeringsplasser. Men gikk greit til slutt det også.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 103terje
Anmeldt 27. mai 2018 via mobile enheter

I nydelige lokaler kunne vi nyte de beste rettene. Aldri har et tapasbord vært så full av velsmakende retter!
Hotellet hadde også funnet frem viner som passet utmerket til maten. Anbefales!
Nydelig restaurert hotel ved havna i sørlandsbyen. Herlig atmosfære.

Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, gelaogsaa
Anmeldt 22. april 2018

Vi ankom hotell Norge og fant gratis parkering bak selve hotellet. Resepsjonisten sjekket oss inn på en venlig og rask måte. I tillegg booket hun bord til oss på hotellets restaurant som ligget et steinkast på bortsiden av selve hotellet.
Rommet het Hamsun og hadde fin utsikt over torget og Lillesand havn. Det var pent møbelert i gamle vintage møbler. Rent og yddig med to TV skjermer og kjøleskap på rommet.
Søvnkvaliteten var derimot meget dårlig da det støyet ganske kraftig fra torget med biltrafikk og diskotek/pub rett over gata.
Frokosten ble servert i et sjarmerende lokale og smakte bra.

Romtips: Velg rom som vender bort fra torget/hovedgaten på utsiden.
Dato for oppholdet: april 2018
Takk, PST861
Anmeldt 14. desember 2017 via mobile enheter

Servicevennlig betjening, rom med særpreg. Spiste tre-retters med et anbefalt glass vin til hver rett. Maten var grei, men savnet det lille ekstra. Kalde tallerkner og rødvin, og kaffen hadde stått på termokanne noen timer.

Dato for oppholdet: november 2017
Takk, 916b_rres