Gratis avbestilling frem til 21.05.21
SPAR USD 7
eDreamsUSD 169
CheapTicketsUSD 162
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Veldig koselig hotell i Lillesand sentrum. Rent, god seng. Hyggelig og imøtekommende personale Nydelig frokost ! Eneste minus var at badet var i gangen , men det hørte til rommet. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, 261anitar
Anmeldt 13. mars 2020 via mobile enheter

fantastisk hyggelig betjening og hotell med sjel som må oppleves:) Flotte rom der flere har fin utsikt over Lillesand og havet. Frokosten var upåklagelig og vertskapet sørget for at opplevelsen ble en fornøyelse:)

Dato for oppholdet: mars 2020
Takk, trondegil123
Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Koselig, gammelt ærverdig hotell midt i Lillesand sentrum, hvor Knut Hamsun hadde fast rom nr 302. Hotellet er bevart i gammel stil men oppgradert nok til at en får de bekvemmelighetene vi liker. Deilig enkel frokost. Forholdsvis dyrt men opplevelsen , servicen og beliggenheten oppveier mye. Gratis parkering.
Rett utenfor inngangen ligger bryggen og gaten som går oppover til kirken og mange koselige spisesteder og butikker som man ikke finner overalt. Anbefaler virkelig hotellet og Lillesand et besøk.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ritas_world_journey
Anmeldt 16. juni 2019 via mobile enheter

Kom 2250 til særdeles lite gjestfrihet. Fikk en pils og en gammel dansk. 15 minutter senere fik jeg beskjeden "du må forlate lokalet før 2330" her har jeg vært før med flotte servitører, tror hun hette Lydia, da var det service og gjestfrihet! Nå var det en dame som var lei av livet som ikke ville ha noe med gjester å gjøre var inntrykket jeg satt igjen med.......

Dato for oppholdet: juni 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, joukainen
Anmeldt 27. april 2019 via mobile enheter

Vi var her i forbindelse med jobb og fikk servert god middag og dessert. Kan absolutt ikke klage på maten. God smak og god porsjon. Ærverdig gammelt hotell, koselig og stilfullt. Hyggelig personale. Kommer gjerne tilbake.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, HeiStra91