Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Min kone skulle feire sin bursdag og ville til Sørlandet .Valget falt på Tingsaker familiecamping i Lillesand .Vi kom på lørdag og reiste tirsdag.Det er helt greie priser på hytte.Stille å rolig område på hytte med svaberg ihvertfall.Vi som par storkoser oss og har allerede bestilt samme hytte i august.Det er bare en liten spasertur til Lillesand med alle fasiliteter du måtte trenge.Meget hyggelig betjening på plassen også.Rent og ryddig er det der og

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, kentm176
espens305, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Tusen takk

Anmeldt 21. august 2019

Bodde i campinghytte med familien og to andre vennepar ifm. besøk i Dyreparken. Gamle hytter med dårlig standard, men bra beliggenhet. Badet er av eldre årgang hvor treverk er i ferd med å råtne. Ingen annen ventilasjon enn vinduet. Sengene er plassbygde med dårlige madrasser. Vi utsatt for en kjedelig episode hvor en av våre barn var i ferd med å ramle ned i en nedgravd septiktank like ved hyttene. Lokket oppe på septiktanken var ikke sikret og skled av. Denne tanken må sikres og er plassert like utenfor verandaen på hyttene. Dette ble varslet første dagen men ikke ordnet opp i før vi dro. Det er gratis WIFI på stedet, men hastigheten var elendig (1mb/s) med mindre man betalte for å oppgradere (8mb/s)...

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, rossi1111
Anmeldt 14. august 2019

Vi var to voksne og en liten hund som tilbragte to netter i telt. Personalet var veldig serviceinnstilt og sanitæranlegget var veldig rent og bra. Fine tilbud med padling og div som vi dessverre ikke fikk benyttet pga vind. Koselig å kunne gå små turer inn til Lillesand, tur ut på den langgrunne stranden og også opp til Fløresteinen. Kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Monica F
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Var hos Tingsaker familie camping nå i juli.var helt over fullt.skulle ligge 3 netter men bestemte var nok med 1 natt.alt for tett med vogner.kommer aldri tilbake ditt.bør ha mindre vogner for att dette skal bli trivelig.var også forlite saniter anlegg for så mange

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Ricky B
Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Vi var heldige å fikk siste telt plass. Rene og fine sanitæranlegg. Hyggelig personale og en flott langgrunn strand. Koste oss. Hit kommer vi gjerne igjen.
Eneste ulempe var at telt plassen var i en slakk bakke men det var ikke campingen sin feil.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, mariehI8261BK
EspenS586, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding