FruSolskinn
5,0 av 5 boblerAnmeldt 1. aug. 2020via mobile enheter
espen sjølund, Daglig lederTingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 8. aug. 2020
    31.5 km fra Tingsaker Familiecamping
    Restaurant
    Se flere hoteller i Lillesand
    Anmeldt 27. juli 2020

Flott plass med nydelig beliggenhet, hyggelig personale og ypperlig service. Gangavstand til Lillesand. Har vært innom her hver sommer de siste 12 årene. Første besøk for over 40 år siden. Kommer igjen neste år!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Ingarja
    espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding😊👍

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Leide en av hyttene ved havet i 5 netter, flott beliggenhet og utsikt. Hadde full oversikt over barna som badet og fisket.
    Sentral beliggenhet, kort vei til sentrum og andre sørlandsbyer.
    Nyoppusset servicebygg.
    Hyggelig og behjelpelig personalet, god hjelp med plassering av vogn da vi reiste sammen med en familie med campingvogn.

1  Takk, MajaKH

Tusen takk for fin tilbakemelding😊

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Min kone skulle feire sin bursdag og ville til Sørlandet .Valget falt på Tingsaker familiecamping i Lillesand .Vi kom på lørdag og reiste tirsdag.Det er helt greie priser på hytte.Stille å rolig område på hytte med svaberg ihvertfall.Vi som par storkoser oss og har allerede bestilt samme hytte i august.Det er bare en liten spasertur til Lillesand med alle fasiliteter du måtte trenge.Meget hyggelig betjening på plassen også.Rent og ryddig er det der og

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, kentm176
    espens305, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Tusen takk😊

Anmeldt 21. august 2019

Bodde i campinghytte med familien og to andre vennepar ifm. besøk i Dyreparken. Gamle hytter med dårlig standard, men bra beliggenhet. Badet er av eldre årgang hvor treverk er i ferd med å råtne. Ingen annen ventilasjon enn vinduet. Sengene er plassbygde med dårlige madrasser. Vi utsatt for en kjedelig episode hvor en av våre barn var i ferd med å ramle ned i en nedgravd septiktank like ved hyttene. Lokket oppe på septiktanken var ikke sikret og skled av. Denne tanken må sikres og er plassert like utenfor verandaen på hyttene. Dette ble varslet første dagen men ikke ordnet opp i før vi dro. Det er gratis WIFI på stedet, men hastigheten var elendig (1mb/s) med mindre man betalte for å oppgradere (8mb/s)...

Dato for oppholdet: juli 2019
    Takk, rossi1111
    Anmeldt 14. august 2019

Vi var to voksne og en liten hund som tilbragte to netter i telt. Personalet var veldig serviceinnstilt og sanitæranlegget var veldig rent og bra. Fine tilbud med padling og div som vi dessverre ikke fikk benyttet pga vind. Koselig å kunne gå små turer inn til Lillesand, tur ut på den langgrunne stranden og også opp til Fløresteinen. Kommer gjerne tilbake😀

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, Monica F