Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin campingplass. Renslig og hyggelig betjening. Deler av toalettene er nyoppusset, det samme med dusjene. Kommer gjerne igjen!
Badestranda var veldig langgrunn. Kort vei til Lillesand sentrum og en kort kjøretur til Dyreparken.

Takk, Kristiane Bened... B
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Tusen takk

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En nydelig plass som trygt kan anbefales videre, vi lå her 3 netter, og hadde ikke lyst å reise her i fra. God service og flott familiecamping, kort rusletur inn til Lillesand sentrum, vi kommer igjen hit!!!!

2  Takk, FruSolskinn

Hyggelig,tusen takk

Anmeldt 27. juli 2020

Flott plass med nydelig beliggenhet, hyggelig personale og ypperlig service. Gangavstand til Lillesand. Har vært innom her hver sommer de siste 12 årene. Første besøk for over 40 år siden. Kommer igjen neste år!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingarja
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Leide en av hyttene ved havet i 5 netter, flott beliggenhet og utsikt. Hadde full oversikt over barna som badet og fisket.
Sentral beliggenhet, kort vei til sentrum og andre sørlandsbyer.
Nyoppusset servicebygg.
Hyggelig og behjelpelig personalet, god hjelp med plassering av vogn da vi reiste sammen med en familie med campingvogn.

1  Takk, MajaKH

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Min kone skulle feire sin bursdag og ville til Sørlandet .Valget falt på Tingsaker familiecamping i Lillesand .Vi kom på lørdag og reiste tirsdag.Det er helt greie priser på hytte.Stille å rolig område på hytte med svaberg ihvertfall.Vi som par storkoser oss og har allerede bestilt samme hytte i august.Det er bare en liten spasertur til Lillesand med alle fasiliteter du måtte trenge.Meget hyggelig betjening på plassen også.Rent og ryddig er det der og

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, kentm176
espens305, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2020

Tusen takk