Anmeldt 5. august 2020

Vi reiste 2 familier langs Sørlandet. Hadde tenkt å være 3 netter på Tingsaker camping, men ble 10 netter, da vi likte oss så godt. Kjempefin plass. Rent og fint på området og i dusj og toalettanlegget, hver eneste dag. Veldig hyggelig betjening, og rikt utvalg av matvarer, snacks og is i resepsjonsbygget. Flott strand og kjekke lekeplasser for ungene. En fin rusletur inn til koselige sentrum av Lillesand tok bare 10 min ca. Kommer veldig gjerne igjen her!!

Takk, Smmar2020
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Tusen takk for oppholdet ig at dere trivdes så godt

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin campingplass. Renslig og hyggelig betjening. Deler av toalettene er nyoppusset, det samme med dusjene. Kommer gjerne igjen!
Badestranda var veldig langgrunn. Kort vei til Lillesand sentrum og en kort kjøretur til Dyreparken.

Takk, Kristiane Bened... B

Tusen takk

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En nydelig plass som trygt kan anbefales videre, vi lå her 3 netter, og hadde ikke lyst å reise her i fra. God service og flott familiecamping, kort rusletur inn til Lillesand sentrum, vi kommer igjen hit!!!!

2  Takk, FruSolskinn

Hyggelig,tusen takk

Anmeldt 27. juli 2020

Flott plass med nydelig beliggenhet, hyggelig personale og ypperlig service. Gangavstand til Lillesand. Har vært innom her hver sommer de siste 12 årene. Første besøk for over 40 år siden. Kommer igjen neste år!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Ingarja
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for fin tilbakemelding

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Leide en av hyttene ved havet i 5 netter, flott beliggenhet og utsikt. Hadde full oversikt over barna som badet og fisket.
Sentral beliggenhet, kort vei til sentrum og andre sørlandsbyer.
Nyoppusset servicebygg.
Hyggelig og behjelpelig personalet, god hjelp med plassering av vogn da vi reiste sammen med en familie med campingvogn.

1  Takk, MajaKH

Tusen takk for fin tilbakemelding