Anmeldt 26. juli 2021

Vi ankom denne campingplassen 09.juli på morgenen, og skulle være her i en dag(vi endte opp med fire netter) . Og for en service vi fikk, ble vist plass fra en ung mann i 20 årene. Han Spurte om ønsker, og gjorde det beste for at vi skulle få en fin plass. Hjalp til og med å rette opp bobil for oss.

Ellers en veldig fin og trygg plass for familie og barn. Yter veldig god service.

Takk for oss :)

Takk, 824eliseg
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet rett ved stranden. Veldig pene og rene dusj/wc-fasiliteter. De ansatte yter god service.
Ligger bare en kort spasertur unna den idylliske byen Lillesand.
Denne plassen kan virkelig anbefales.

Takk, Katrin L
Anmeldt 5. august 2020

Vi reiste 2 familier langs Sørlandet. Hadde tenkt å være 3 netter på Tingsaker camping, men ble 10 netter, da vi likte oss så godt. Kjempefin plass. Rent og fint på området og i dusj og toalettanlegget, hver eneste dag. Veldig hyggelig betjening, og rikt utvalg av matvarer, snacks og is i resepsjonsbygget. Flott strand og kjekke lekeplasser for ungene. En fin rusletur inn til koselige sentrum av Lillesand tok bare 10 min ca. Kommer veldig gjerne igjen her!!

Takk, Smmar2020
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Tusen takk for oppholdet ig at dere trivdes så godt

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Veldig fin campingplass. Renslig og hyggelig betjening. Deler av toalettene er nyoppusset, det samme med dusjene. Kommer gjerne igjen!
Badestranda var veldig langgrunn. Kort vei til Lillesand sentrum og en kort kjøretur til Dyreparken.

Takk, Kristiane Bened... B

Tusen takk

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

En nydelig plass som trygt kan anbefales videre, vi lå her 3 netter, og hadde ikke lyst å reise her i fra. God service og flott familiecamping, kort rusletur inn til Lillesand sentrum, vi kommer igjen hit!!!!

2  Takk, FruSolskinn

Hyggelig,tusen takk