Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Tipp topp camping, har vert på Norgesferie i to år nå, og Tingsaker er den campingen vi har bodd mest på begge feriene. Har vert innom andre også, men liker oss aller best på Tingsaker. Har ikke brukt fellesdusj eller toalett, da vi har reist med bobil, og bruker derfor sånne faseliteter der.
Men dette er vertfall en utrolig flott plass, meget god service, og hyggelig betjening. Ikke minst flott plasserieng. Hoppepute, husker og badestrand for barn.

En får også kjøpe fersk brødmat på morningen i kiosken/resepsjonen, hvor de selger litt av hvert I resepsjonen kan en og få låne et reservert-skilt, om en har bobil og vil farte litt på med bilen på dagtid. Dette har fungert veldig bra, for vår del.

Fin rusletur til Lillesand sentrum på kveldene, Hvor de har et flott utvalg av restauranter, som har noe for enhver smak.

Lillesand sentrum er utrolig idyllisk, fine idylliske gater, et flott båtliv, og idylliske restauranter på bryggekanten. Anbefaler virkelig å ta turen hit.

Kan også då andre veien fra campingen, der har de et lite senter, europris, kiwi, meny med mer.

Vi bodde her og reiste til Dyreparken her i fra også, det er ikke så lange køyreturen. Rolig og fint å komme tilbake til Tingsaker, etter en hel dag i dyreparken.

Vi kommer tilbake til Tingsaker, forhåpentligvis til neste sommer, stortrivst der.

Romtips: Slå leir litt tidlig på ettermiddagen, ellers kan det vere vanskelig å få en fin plassering
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Benyttet oss av denne campingen ifm besøk på Sørlandet, samt besøk i Dyreparken. Kom med bobil og fikk tildelt plass på øvre del av plan. Man er avhengig av klosser da det er litt skjevt.

Sanitæranlegget var meget bra, og en ypperlig service av de ansatte.

Stranden og badeområdet ble flittig brukt av barna,. Plassen anbefales på det sterkeste.

Takk, AreRoe
Anmeldt 26. juli 2021

Vi ankom denne campingplassen 09.juli på morgenen, og skulle være her i en dag(vi endte opp med fire netter) . Og for en service vi fikk, ble vist plass fra en ung mann i 20 årene. Han Spurte om ønsker, og gjorde det beste for at vi skulle få en fin plass. Hjalp til og med å rette opp bobil for oss.

Ellers en veldig fin og trygg plass for familie og barn. Yter veldig god service.

Takk for oss :)

Takk, 824eliseg
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet rett ved stranden. Veldig pene og rene dusj/wc-fasiliteter. De ansatte yter god service.
Ligger bare en kort spasertur unna den idylliske byen Lillesand.
Denne plassen kan virkelig anbefales.

Takk, Katrin L
Anmeldt 5. august 2020

Vi reiste 2 familier langs Sørlandet. Hadde tenkt å være 3 netter på Tingsaker camping, men ble 10 netter, da vi likte oss så godt. Kjempefin plass. Rent og fint på området og i dusj og toalettanlegget, hver eneste dag. Veldig hyggelig betjening, og rikt utvalg av matvarer, snacks og is i resepsjonsbygget. Flott strand og kjekke lekeplasser for ungene. En fin rusletur inn til koselige sentrum av Lillesand tok bare 10 min ca. Kommer veldig gjerne igjen her!!

Takk, Smmar2020
espen sjølund, Daglig leder på Tingsaker Familiecamping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2020

Tusen takk for oppholdet ig at dere trivdes så godt