Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Tingsaker har ein fin beliggenhet med sjøen og tett på Lillesand sentrum. Men dette er stort sett det einaste positive me har å trekke fram om campingen. Me kom aldri så langt at me fekk oppleve sentrum då me aldri fekk egna plass å stå. Det virker på oss at gjester ikkje blir prioritert eller følgt opp, då pågang på denne camping likevel er så stor. Telefon blir ikkje besvart og ved ankomst blir vi møtt av eit «off» i resepsjon. Det er heller ingen system for venteliste då beskjed er at vi får leite etter plass sjølv då dei er usikker på om det er plasser igjen.
Bytte av plass virker som eit ork på betjening og har ein vore innom campinger av bedre standard så er vitner Tingsaker om «camp kaos».
Dette skal tross alt være ein 4-stjerner campingplass.
Lykke til med utviklinga av ein i utgangspunktet fin plass.

1  Takk, 557helget
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Tipp topp camping, har vert på Norgesferie i to år nå, og Tingsaker er den campingen vi har bodd mest på begge feriene. Har vert innom andre også, men liker oss aller best på Tingsaker. Har ikke brukt fellesdusj eller toalett, da vi har reist med bobil, og bruker derfor sånne faseliteter der.
Men dette er vertfall en utrolig flott plass, meget god service, og hyggelig betjening. Ikke minst flott plasserieng. Hoppepute, husker og badestrand for barn.

En får også kjøpe fersk brødmat på morningen i kiosken/resepsjonen, hvor de selger litt av hvert I resepsjonen kan en og få låne et reservert-skilt, om en har bobil og vil farte litt på med bilen på dagtid. Dette har fungert veldig bra, for vår del.

Fin rusletur til Lillesand sentrum på kveldene, Hvor de har et flott utvalg av restauranter, som har noe for enhver smak.

Lillesand sentrum er utrolig idyllisk, fine idylliske gater, et flott båtliv, og idylliske restauranter på bryggekanten. Anbefaler virkelig å ta turen hit.

Kan også då andre veien fra campingen, der har de et lite senter, europris, kiwi, meny med mer.

Vi bodde her og reiste til Dyreparken her i fra også, det er ikke så lange køyreturen. Rolig og fint å komme tilbake til Tingsaker, etter en hel dag i dyreparken.

Vi kommer tilbake til Tingsaker, forhåpentligvis til neste sommer, stortrivst der.

Romtips: Slå leir litt tidlig på ettermiddagen, ellers kan det vere vanskelig å få en fin plassering
Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, FruSolskinn
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Benyttet oss av denne campingen ifm besøk på Sørlandet, samt besøk i Dyreparken. Kom med bobil og fikk tildelt plass på øvre del av plan. Man er avhengig av klosser da det er litt skjevt.

Sanitæranlegget var meget bra, og en ypperlig service av de ansatte.

Stranden og badeområdet ble flittig brukt av barna,. Plassen anbefales på det sterkeste.

Takk, AreRoe
Anmeldt 26. juli 2021

Vi ankom denne campingplassen 09.juli på morgenen, og skulle være her i en dag(vi endte opp med fire netter) . Og for en service vi fikk, ble vist plass fra en ung mann i 20 årene. Han Spurte om ønsker, og gjorde det beste for at vi skulle få en fin plass. Hjalp til og med å rette opp bobil for oss.

Ellers en veldig fin og trygg plass for familie og barn. Yter veldig god service.

Takk for oss :)

Takk, 824eliseg
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet rett ved stranden. Veldig pene og rene dusj/wc-fasiliteter. De ansatte yter god service.
Ligger bare en kort spasertur unna den idylliske byen Lillesand.
Denne plassen kan virkelig anbefales.

Takk, Katrin L