“Familiemiddag”

Hao Hao
Vurdert som nr. 11 av 18 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 7. november 2018

Ho Hao har både restaurant og take avay, har benyttet begge deler. God kinesisk mat til en rimelig penge. Greit lokale med litt ``kinapynt``. Hyggelig betjening og skikkelig store porsjoner, både når en spiser der eller henter.

Takk, Frank F

Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Vi gikk ut for å spise en rimelig middag, med gode venner. Maten var god. Kom fort på bordet. En hyggelig opplevelse.

Takk, evamarie33
Anmeldt 25. august 2018 via mobile enheter

Jeg kan definitivt anbefale nr 557 om du liker halvsterk mat. Nuddelretten serveres med både kylling og reker. Fantastisk smak!

Takk, Oeyvind L
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig personale og vi var veldig fornøyd med maten.
Hyggelig personale, men hvitvinen hadde nok blitt åpnet for lenge siden. Satser på å kjøpe hel flaske neste gang, ikke glass!

2  Takk, globetrotterlake
Anmeldt 8. august 2018 via mobile enheter

Bestillte 3 retter derifra en gang, helt ok mat. Du har nok smakt akkurat samme rett, en annen plass. Så ikke noe spesielt. Men når jeg spurte servitøren om hun fikk noe av tipsen, var svaret nei. Kanskje fordi hun ikke var i familie? Bare spekulasjoner. Syntes det er veldig frekt, ifra bedriften side. La en servitør tigge, om noe hun ikke får noe av.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, sondres381

Reisende som så på Hao Hao, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hao Hao? Del dine erfaringer!