“Forferdelig dårlig”

Hao Hao
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 18. juli 2021

Venta 1t og 10 min på maten og når den kom var den knall hard og seig fantes ikke spor av grønnsaker og såg ut som en snitzel som var delt opp i biter (bestilte innbakt kylling). Etter 1,5 t var vi fortsatt ikke fått all maten.

1  Takk, barbror910

Anmeldt 13. mars 2021

tørr som viskelær med smakløs saus absolutt noe og holde seg unna. kommer du uten smakssans så ervdette noe for deg.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 309janeriks
Anmeldt 17. november 2020

Når "far" er hjemme alene er det lett å ringe Hau- Hau for å "lage middagen.
15 minutter senere får du en smakfull og god middag med deg hjem:-)
Anbefaler nr. 32 - innbakt kylling - en sikker vinner!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Dommer1
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Er virkelig 3 biter ananas, noen få flak med gulrøtter og 3 biter rød paprika standard for den søt-sure sausen? Det var riktignok masse løk, men det sto ikke i forhold til resten. Hvis dette er alt sausen kan inneholde til prisforlangende, ville vi heller betalt mer. Urolig mye ris veide ikke opp for skuffelsen. Det sprøstekte svinekjøttet svarte til forventningene og de få skivene med gulrøtter var nydelig sprø. Det skal de ha. Og hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2020
Takk, gelaogsaa
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Ett kjempeflott sted med god mat.
3 dager på 8 dager spiste vi her.
De ansatte var hyggelige og tok oss imot med ett stort smil.
Hit skal vi tilbake!

Takk, AndreBrandt

Reisende som så på Hao Hao, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hao Hao? Del dine erfaringer!