“Anbefales virkelig ikke”

Hao Hao
Vurdert som nr. 9 av 18 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Kinesisk
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og min samboer ble møtt av hyggelig betjening, under bestillingen var det noe språkvansker så noe vanskelig på denne fronten. Bestilte to pekingsupper og to forskjellige hovedretter. Forettene (pekingsuppene) var helt usmakelig og noe av det verste vi begge har smakt og sett. Den såkalte «suppa» var en tyktflytende «suppe», men så og si null smak og helt feil ingredienser. Da betjeningen kom for å spørre om det var bra, sa vi hva vi synes og fikk bare høre at det var slik den var der..Når hovedrettene kom må dette ha vært samme rettene, enda vi bestilte to forskjellige. Risen var tørr og merkelig konsistens. Når vi skulle betale forklarte vi at vi ikke ønsker å betale for forrettene da dette var virkelig ikke brq. Fikk bare beskjed om vi måtte betale og igjen at var slik pekingsuppa var der. Dårlig mat, anbefales virkelig ikke og følte vi kasta 500kr ut av vinduet.

1  Takk, Emilie B

Anmeldt 18. juli 2021

Venta 1t og 10 min på maten og når den kom var den knall hard og seig fantes ikke spor av grønnsaker og såg ut som en snitzel som var delt opp i biter (bestilte innbakt kylling). Etter 1,5 t var vi fortsatt ikke fått all maten.

1  Takk, barbror910
Anmeldt 13. mars 2021

tørr som viskelær med smakløs saus absolutt noe og holde seg unna. kommer du uten smakssans så ervdette noe for deg.

Dato for besøk: mars 2021
Takk, 309janeriks
Anmeldt 17. november 2020

Når "far" er hjemme alene er det lett å ringe Hau- Hau for å "lage middagen.
15 minutter senere får du en smakfull og god middag med deg hjem:-)
Anbefaler nr. 32 - innbakt kylling - en sikker vinner!

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Dommer1
Anmeldt 26. august 2020 via mobile enheter

Er virkelig 3 biter ananas, noen få flak med gulrøtter og 3 biter rød paprika standard for den søt-sure sausen? Det var riktignok masse løk, men det sto ikke i forhold til resten. Hvis dette er alt sausen kan inneholde til prisforlangende, ville vi heller betalt mer. Urolig mye ris veide ikke opp for skuffelsen. Det sprøstekte svinekjøttet svarte til forventningene og de få skivene med gulrøtter var nydelig sprø. Det skal de ha. Og hyggelig personale.

Dato for besøk: august 2020
Takk, gelaogsaa

Reisende som så på Hao Hao, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hao Hao? Del dine erfaringer!