“Nydelig mat og flott service! ”
Anmeldelse av Beddingen Restaurant

Beddingen Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 15 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Rask, hyggelig og god service. Nydelig mat. Retta opp feil på eget initiativ. Vi storkosa oss. Anbefaler stedet og kommer gjerne tilbake!

Takk, Randi H

Anmeldt 8. juli 2020

Ble anbefalt dagens rett biffsnadder. 5 av 5 var misfornøyd. Var egentlig helt krise, selv bernaisesaus og salaten vêr langt under pari. Fiskesuppen var dog OK og 6 av 7 var fornøyd. Barnemeny var OK.

Takk, Preben L
Anmeldt 8. juli 2020

Spurte om de hadde vegetar, fikk til svar at kokken kunne lage en salat. De tok da kyllingsalaten med bacon, fjernet kyllingen og baconet og serverte dette til meg til full pris. 217kr for salatblader, løk og noen få små tomatbiter med dressing.... Går ikke dit igjen. Hyggelig betjening da.

Takk, ingris894
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ligger veldig fint plassert på bryggen i Lillesand.

Meg og samboeren bestilte en liten middag her på vei hjem Til Stavanger.

Jeg bestilte kylling filet på kokkens vis, mens samboeren bestilte rødspette. For oss begge så var dette fryktelig enkelt, og smakløst. Såg ut og smakte som hvem som helst kunne laget på benken hjemme med Toro. Har hatt Fjordland middag med mere smak enn det vi fikk servert her. Har større forventninger når vi spiser på restaurant!

1  Takk, haraldb803
Anmeldt 3. juli 2020

En kall og blåsig dag på vei fra Oslo til Stavanger. Lunch på bryggen i Lillesand ble et godt valg. Vi alle spiste fiskesuppe som ble servert med fantastisk godt brød.

Fiskesuppen kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, 974bjarnea

Reisende som så på Beddingen Restaurant, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Beddingen Restaurant? Del dine erfaringer!