“Arrogant betjening uten vilje til å løse egen feil.”
Anmeldelse av Beddingen Restaurant

Beddingen Restaurant
Vurdert som nr. 14 av 18 Restauranter i Lillesand
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2021

For 2 minutter sidenNY
Vi bestillte bord på formiddagen. Snakket med en meget hyggelig dame, men når vi så møtte opp ble vi møtt av en meget arrogant servitør som sa de ikke hadde fått med seg bestillingen vår. Ikke noe vilje til å rette opp i feilen. Vi måtte reise med uforrettet sak.Elendig service. Anbefales ikke!

1  Takk, livvildef

Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Tok dagens Biffsnadder med salat og chips, fatøl med og uten alkohol. Svært mør biff, rikelig med sopp, løk og bernaise. Sprø blandet salat og godt med chips. Ølet var kaldt, godt med kullsyre og skum. Kelneren var oppmerksomme og bidro til en trivelig middag. Anbefales!

2  Takk, 418karib
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Jeg og kona har vært her 6 år på rad..Den kremede fiskesuppen på Beddingen har alltid vært en høydare...Anbefales virkelig..

Takk, Thor D
Anmeldt 13. juni 2021 via mobile enheter

Var innom her i juni før sommerferie rushet. God plass, god mat og hyggelig betjening. Bestilte fisketallerken og fiskesuppe - begge deler var meget bra. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, GeirOveR
Anmeldt 23. august 2020

Utrolig kjedelig presentasjon av maten! Bestilte Hamburgertallerken, får den bedre presentert på bensinstasjonen. I disse Corona-tider, ble vi også overrasket over hvor lite hygieniske vaskingen av bord som ble klargjort for nye gjester var. Et par sprut, og et par kjappe sveip av bordet. Dette er trist, og nesten litt komisk. Restauranten har en av Lillesands beste beliggenhet, men desidert dårligste maten. Flaut...

Dato for besøk: august 2020
Takk, 455randid

Reisende som så på Beddingen Restaurant, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Beddingen Restaurant? Del dine erfaringer!