“Sommerbesøk”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk entrecôte kan virkelig annbefales. Hyggelig betjening selv om de har mye å gjøre og ikke minst rask servering. Annbefales.

Takk, 645pert

Anmeldt 13. juli 2021

Vi bestilte bord til kl 19. Når vi ankommer stedet, har de ikke notert reservasjonen, og vi blir møtt av en lite service innstilt servitør. Vi har med oss en på krykker som er ny operert i kneet. Ved forrige besøk, satt vi i 90 minutter før de fant ut at vår bestilling var blitt borte. Dette er siste gang vi prøvde denne restauranten. Skygg unna.

1  Takk, wakayoo
Anmeldt 13. juli 2021

For 2 minutter sidenNY
Vi bestillte bord på formiddagen. Snakket med en meget hyggelig dame, men når vi så møtte opp ble vi møtt av en meget arrogant servitør som sa de ikke hadde fått med seg bestillingen vår. Ikke noe vilje til å rette opp i feilen. Vi måtte reise med uforrettet sak.Elendig service. Anbefales ikke!

1  Takk, livvildef
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Tok dagens Biffsnadder med salat og chips, fatøl med og uten alkohol. Svært mør biff, rikelig med sopp, løk og bernaise. Sprø blandet salat og godt med chips. Ølet var kaldt, godt med kullsyre og skum. Kelneren var oppmerksomme og bidro til en trivelig middag. Anbefales!

2  Takk, 418karib
Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Jeg og kona har vært her 6 år på rad..Den kremede fiskesuppen på Beddingen har alltid vært en høydare...Anbefales virkelig..

Takk, Thor D

Reisende som så på Beddingen Restaurant, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Beddingen Restaurant? Del dine erfaringer!