“Anbefales ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på fem som hadde middag her, alle var veldig fornøyd på både mat og service. Vi fekk maten veldig rask, servitørene var veldig hyggelige. Er til og anbefale....

Takk, Torbjørg S

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Dyrt og dårlig. Smakløs og kjedelig kyllingsalat, så til de grader overpriset. Hyggelig beliggenhet ved sjøen, men styr unna.

1  Takk, bentem09
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig servitør som fant bord til oss, tok imot bestilling på drikke og gav oss menyen. Kom raskt tilbake med drikke og vi fikk bestilt mat. Det tok altfor lang tid å få maten, men til gjengjeld smakte fisken helt nydelig.
Etter dette var det helt elendig service. Vi fikk ikke dessert meny, og etter å ha ventet altfor lenge klarte vi til slutt å få kontakt med en servitør og bestilte eplekake. Denne smakte også nyydelig.
Synd at den dårlige servicen trekker så mye ned på vår opplevelse

1  Takk, DayTrip22866504261
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

10 personer og 3 familier.
Fantastisk mat og service
Presis og korrekt stekt biff
Blåskjellene var nydelig
Peppersaus med oksefilet
Fiske tallerken nydelig
Club sandwich kunne hatt bedre brød men smakte godt

Takk, Dagfinn K
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Beddingen for første gang 26.07,21 og bestilte hver vår øl og den kom raskt. Vi ba samtidig om vann og ønsket å bestille en flaske rødvin. Når servitøren kom med øl, bestilte vi mat, 2 stk Sørlands-tallerken, som vi syntes så fristende ut. Etter en times venting, spurte vi en av servitørene når vi kunne forvente å få mat (vi hadde observert at et nabo-bord, som kom lenge etter oss, allerede hadde fått som bestilt), servitøren sjekket opp og fant ut at bestillingen vår overhodet ikke var lagt inn.

Omsider, etter mye venting, fikk vi våre Sørlands-tallerkener. På menyen består denne av bl.a. Marinert laksefilet, dette stemte ikke, i stedet kom tykke skiver røkelaks (kjedelig for en som overhodet ikke spiser røkelaks). Kokken ble tilkalt, selv ikke han hadde noen god forklaring). Vi begynte å bli rimelig lei (etter halvspist tallerken) og ba om regningen, som lød på kr 1 224,-. Vi betalte, men føler oss lurt.

Styr unna….

Takk, 751lisbethe

Reisende som så på Beddingen Restaurant, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Beddingen Restaurant? Del dine erfaringer!