eDreams
      kr 750
      kr 747
    • Vio.com
    12.5 km fra Horisonten Lillesand
    Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
    kr 1 261
      kr 1 100
    14.2 km fra Horisonten Lillesand
    Se flere hoteller i Lillesand
    Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Stedet ligger rett ved E18 ved innkjøringen til Lillesand. Her er både kafé og hotell. Jeg forsøkte kafeen. Det var et veldig ordinært spisested med ganske standard meny. Litt stive priser og et innemiljø som ikke motiverer til noe lengre måltid.

Dato for oppholdet: oktober 2018
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, Erlend1973
    Anmeldt 24. september 2018

Horisonten kafe rommer et fargerikt fellesskap av middagshungrige mennesker. Her omsettes kortreiste Nav-ytelser over en lav sko fra et uhomogent publikum både i aldersspenn og funksjonsevne, ispedd arbeidsfolk og veifarende som trenger en rikelig porsjonert middag med dessertbord inkludert i prisen. Dermed trenger du ikke føle deg ukomfortabel fordi finstasen nok en gang ble hengende igjen hjemme. Så bra! Solid heimalaga tradisjonsmat øses opp på tallerkener i et imponerende tempo, og dessertbordet holder sånn noenlunde tritt med gjestenes appetitt.
    Horisonten som er både hotell og kafe ligger lagelig til ved E18, og for veifarende som kommer fra Østlandet tilbake til Sørlandet er plasseringen ideell med tanke på å unngå middagsstress i heimen etter endt tur. Sammenlignet med andre veikafeer, kan stedet absolutt anbefales, og fortjener en 3++ karakter.

Dato for oppholdet: september 2018
    1  Takk, kleppah
    Anmeldt 26. august 2018 via mobile enheter

En middag og natt her på vei til Danmark via Kristiansand. God service ved ankomst og store og fine rom. Overraskelse på rommet og vi fikk flaske vann til all sammen. Pluss for at hunder kan være med, men liten minus på middagen. Pizzaen kunne vært bedre. Men ellers alt topp

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, janhalvardr
    Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Hadde en knapp ukes opphold her ifb jobboppdrag. Fantastisk god service i alle ledd. Kjempegod mat var det også. Trengte endel bistand og tilrettelegging i forbindelse med oppdraget jeg skulle utføre og personalet strakk seg lengre enn langt. Har hatt kurs her tidligere med samme gode opplevelser. Dette stedet kan virkelig anbefale!

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, Knut U
    Anmeldt 7. desember 2017

Deltok på en heldagskonferanse. Lett å finne fram til med sin beliggenhet rett ved E18 utenfor Lillesand. Romslig parkeringsplass. Greit møtelokale og god mat. Hyggelig betjening som yter god service.

Dato for oppholdet: desember 2017
    Takk, 218os
    Horisonten1, Eier på Horisonten Lillesand, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. desember 2017

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen igjen 😊
    Mvh Geir