“Fantastisk!!!”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk nye lokaler,nydelig mat helt nede i havgapet. Anbefales på det sterkeste. De har eget fiskemottak og serverer og selger lokale råvarer i både restauranten og i fiskedisken

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Doffen145

Anmeldt 23. januar 2019

Her scorer de høyt på hyggelig personell. Maten er god og kortreist, og delikat presentert, lokalet er hyggelig både inne og ute, og de ansatte er ekstra oppmerksomme og hyggelige. Alti alt et godt valg i Lillesand.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, JonMortenJ
Anmeldt 23. oktober 2018

Koselig servitør. God mat. Fine omgivelser. Rask servering. Båttur fra Justøya til Lillesand, dagen etter den store stormen.

Takk, Liv R T
Anmeldt 6. august 2018

Ble anbefalt av venner å gå hit og spise lunsj. Bestilte hummerr tallerken, og ble gledelig overasket, vel var den dyr, men med masse mat, hummer, reker, krabbe, brød og salat. Ble skikkelig mett. Dette kan anbefales.

Dato for besøk: juli 2018
1  Takk, 684geirt
Anmeldt 21. juli 2017 via mobile enheter

Deilig fiskesuppe med skalldyr og ferskt brød. Flott beliggenhet og hyggelig service! Vi kommer tilbake neste gang vi er i byen.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hans H

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!