“Utmerket”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Kjempe hyggelig betjening og fint lokale! En super plass å nyte god mat og drikke med vennene og familie. Helt fantastisk utsikt fra bryggekanten! Kommer absolutt tilbake:)

Dato for besøk: august 2018
Takk, Ainlar

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk god mat. Med gode ferske råvarer som virkelig kjennes på smaken.
Disse folkene legger vikelig sjelen å hjertet i mat å servering.

Anbefales på det sterkeste.

Takk, Christian Helt S
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Var å spise en bedre lunsj med en veninne. Maten smakte helt fantastisk og så veldig delikat ut. Den kom rask ut og servitøren var veldig hyggelig, og service innstilt!
Du kan se på stilen at restauranten er ny. Et veldig hjemmekoselig sted!
De har også et eget fiskemottak, så vi kjøpte med oss ferske Lillesand reker til kveldsmat.
Vi kommer igjen!

1  Takk, Natalie S
Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk nye lokaler,nydelig mat helt nede i havgapet. Anbefales på det sterkeste. De har eget fiskemottak og serverer og selger lokale råvarer i både restauranten og i fiskedisken

2  Takk, Doffen145
Anmeldt 23. januar 2019

Her scorer de høyt på hyggelig personell. Maten er god og kortreist, og delikat presentert, lokalet er hyggelig både inne og ute, og de ansatte er ekstra oppmerksomme og hyggelige. Alti alt et godt valg i Lillesand.

Takk, JonMortenJ

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!