“Ingen problem å gi tommel”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ingen problem å gi tommel opp her. God mat og god service. Sånn skal det gjøres kommer lett tilbake en annen gang.

Takk, OveG

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra sted grådig bra sjømat og kjøtt et sted å anbefale for en god og trivelig middag

1  Takk, janrunaro
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted i Lillesand .Vi ble møtt av en super hyggelig servitør ved navn Alexsander ,det var mye folk å mye p gjøre men hun var dedikert til sin jobb son servitør.Vi bestilte drinker og deretter mat . Jeg spiste moules feires og kona skalldyr salat.Maten var kjempe god og kom kjapt .De har egen fiskebutikk som skal besøkes i morgen for kjøp av rødspettefilet .Dette er et sted for alle om man kun drikker eller slår det sammen med mat.Vi kommer tilbake i august.Et perfekt sted å feire min kones bursdag

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, kentm176
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Vi droppet innom på en solfylt dag, og fikk servert en fantastisk panert rødspette og engelsk fish & chips. Porsjonene var gode, smakfulle, og lekkert anrettet.
Vi ble møtt av hyggelige serivører, og det var god service gjennom hele måltidet.

Anbefales et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oler668
Anmeldt 19. mai 2020

Vi spiste Moules-frites, og det ble en storartet opplevelse. For det første er det ett flott lokale med en ypperlig beliggenhet. Så var det rask og hyggelig betjening, og spennende meny. Men denne gangen valgte vi altså blåskjell med pommes-frites, og det angret vi ikke på. Servert i stor tøff gryte, og det var den største porsjon blåskjell jeg har fått noen gang. Det smakte helt fantastisk, og vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2020
Takk, 762ernsts

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!