“Beste restaurant i Lillesand?”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

God sjømatrestaurant og bra fiskehandler. Topp beliggenhet med stor uteservering langs havnen i Lillesand. Anbefaler skalldyrtallerken

1  Takk, siddisene

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Ingen problem å gi tommel opp her. God mat og god service. Sånn skal det gjøres kommer lett tilbake en annen gang.

Takk, OveG
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra sted grådig bra sjømat og kjøtt et sted å anbefale for en god og trivelig middag

1  Takk, janrunaro
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Dette er et flott sted i Lillesand .Vi ble møtt av en super hyggelig servitør ved navn Alexsander ,det var mye folk å mye p gjøre men hun var dedikert til sin jobb son servitør.Vi bestilte drinker og deretter mat . Jeg spiste moules feires og kona skalldyr salat.Maten var kjempe god og kom kjapt .De har egen fiskebutikk som skal besøkes i morgen for kjøp av rødspettefilet .Dette er et sted for alle om man kun drikker eller slår det sammen med mat.Vi kommer tilbake i august.Et perfekt sted å feire min kones bursdag

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, kentm176
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Vi droppet innom på en solfylt dag, og fikk servert en fantastisk panert rødspette og engelsk fish & chips. Porsjonene var gode, smakfulle, og lekkert anrettet.
Vi ble møtt av hyggelige serivører, og det var god service gjennom hele måltidet.

Anbefales et besøk!

Dato for besøk: juni 2020
Takk, oler668

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!