“Søndags-lunsj”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 15 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 16. september 2020

På vei hjem fra Lindesnes hadde vi bestemt oss for å ha lunsj i Lillesand. Da ble Tripadivsor-appen brukt igjen så vi valgte Hos Oss Restaurant som var nr 1 på lista. Dette angrer vi ikke på. Vi bestilte 4 forskjellige retter som ble raskt servert av en hyggelig betjening. Anbefales

Dato for besøk: september 2020
1  Takk, Arne Gunnar H

2024 av 81 anmeldelser

Anmeldt 1. september 2020

Vi var i Lillesand på bobiltur og valgte å gå ut for å spise på restaurant, valget ble Hos Oss som viste seg å være et godt valg. Kveite , ypperlig tilberedt og med godt tilbehør. Ønsket ikke at tallerkenen ble tom og magen mett. Rett og slett nydelig !! Hyggelig betjening også. Anbefales!!!!!

1  Takk, Perkristian
Anmeldt 30. august 2020 via mobile enheter

+++ for herlig mat, minus for ungdom som serverer uten å få opplæring(?)
Nydelig mat i flotte omgivelser, kommer gjerne igjen, men håper da å bli tilbudt vann med vinen og serviett med desserten!
Mangelfull opplæring av ungdom som serverer, som ikke vet at det er nødvendig å følge med på gjestene, og kanskje spørre om alt er i orden etter at maten er servert?

Takk, gelaogsaa
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Rikelige porsjoner, deilig fersk kveite med nydelig tilbehør. Min datter spiste smaksrik fiskesuppe.

Takk, Lene F
Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte ferske reker og cæsarsalat. Veldig godt med reker.Kunne vært mer kylling,krutonger og bacon i salaten,men god smak. Godt øl som passet til rekene.

Takk, CECILIEP1990

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!