“Forskrekkelig”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestillte en flaske vin fra vinkartet men kelneren sa vi kunne velge mellom 4 forskjellige i glassMiddagen kom før forretten, uten vin og vann, vinen kom etter 3 påminnelser når maten var over halvspist. Ikke salt/pepper på bordet
Hundrn fikk aldri vann. Ingen beklagelse, kun «vi har mye å gjøre» . Det er greit så lenge man leverer kvalitet. Dette var en utrolig dårlig opplevelse.

1  Takk, Getaway14332163007

Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt piggvar av tidligere gjester og den var svært god. Is med jordbær var en fulltreffer for oss. Husets vitvin var grei og husets hvete-øl var virkelig godt med hint av hylleblomst og appelsinskall. Presentasjon og servicen var god. Det unge personale har litt igjen på å være oppmerksomme på gjestene under måltidet, men tok det igjen på sjarme og hyggelige kommentarer.

1  Takk, 418karib
Anmeldt 1. juli 2021

Vi besøkte restauranten 2 ganger ila en uke. Den første gangen var maten ok, med unntak av kyllingen i Cæsar-salaten, som bar preg av tidens tann (seig "hinne" på skinnsiden av kjøttet). Restauranten hadde gått tom for både fiskerett og biffrett (klokka var ca 16.30, åpent til 20.00).
Jeg bestilte en øl som viste seg å ha gått ut på dato. Denne ble raskt erstattet med husets hveteøl, som var helt utmerket.
To dager senere bestilte jeg den samme øl-typen som sist (demens?), og også nå var den gått ut på dato. Hvis dette er manglende evne til å få vekk gamle produkter kan det saktens tilgis. Hvis det imidlertid pushes ut til tross for dårlig dato er det vel en helt annen historie.
Fisken i fish & chips'en var gummi-aktig og soggy og anbefales ikke. Jeg drister meg til å anta at det ikke var dagens produksjon? Piggvar, skalldyrsalat og skagenrøre var ok på smak, dog enkle og ikke spesielt luksuriøse.
Service var godt under pari, spesielt på dag to. Ingen spør hvordan maten smaker. Når øl'en skulle erstattes fikk jeg beskjed om å lese menyen selv. En hyggelig herre på bordet ved siden av fikk spørsmål om hva han ville ha to ganger ila et minutt etter han hadde bestilt, så litt dårlig kontroll her.
Lillesand's beste restaurant? På ingen måte.

Takk, 138bj_rnl
Anmeldt 26. mai 2021 via mobile enheter

Hadde stopp for å fylle bensin på vei fra Stavanger til Drøbak. Kona så på GPS at det bare var et kort stykke ned til Lillesand og der var det koselige spisesteder. Dro dit siden vi aldri har vært der. Fikk meget god mat, hyggelig servering, pen beliggenhet og trivelig lokale. Kan bli flere turer dit.

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 114haraldm
Anmeldt 16. mai 2021 via mobile enheter

Vi var her første gang i august 2020 på en solrik dag. Fikk da plass ute mot vannet og falt virkelig for stedet. Spiste lunsj den gangen og var svært fornøyde begge to med både Cæsarsalat og skalldyrsalat. Kom tilbake til Lillesand i mai og endte opp på Hos Oss hele 3 ganger, to ganger for middag og en gang for lunsj. Vi har tilsammen smakt på 5 forskjellige retter hvorav alle har vært meget gode. Maten har blitt levert raskt og servicen upåklagelig. Vi kommer garantert igjen.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, klarsen81

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!