“Kake”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 14. juli 2021

Jeg. Liker bare det og. Jegvliket meg huset på lage ødlagt ite ert dryge æ ku vet ser sa oda jul på jula

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 886mildrida

2024 av 91 anmeldelser

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Skulle feire bursdag og reserverte bord ute. Ble fortalt at de ytterste allerede var reservert, men at vi skulle få annet bord ute. Når vi kommer blir vi plassert inne. Og får beskjed om at de IKKE GARANTERER noen bord ute. Noen som åpenbart ikke stemmer. Vi får, etter mye styr, byttet til et bord i «bingen», men får beskjed om at vi ikke kan få bordet i solen, fordi det er reservert. Det blir fort tydelig at heller ikke dette stemmer.
Få orden på dette! Dere er gode på sjømat. Piggvaren var nydelig og også stjerneskuddene og blåskjellene. Så kjipt at dere ikke klarer å yte normal service.
Vit at ikke alle som kommer, ikke bare kommer en gang. Vi spiser hos dere omtrent 10 ganger i året. Ta vare på kundene deres!

1  Takk, linns635
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestillte en flaske vin fra vinkartet men kelneren sa vi kunne velge mellom 4 forskjellige i glassMiddagen kom før forretten, uten vin og vann, vinen kom etter 3 påminnelser når maten var over halvspist. Ikke salt/pepper på bordet
Hundrn fikk aldri vann. Ingen beklagelse, kun «vi har mye å gjøre» . Det er greit så lenge man leverer kvalitet. Dette var en utrolig dårlig opplevelse.

1  Takk, Getaway14332163007
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt piggvar av tidligere gjester og den var svært god. Is med jordbær var en fulltreffer for oss. Husets vitvin var grei og husets hvete-øl var virkelig godt med hint av hylleblomst og appelsinskall. Presentasjon og servicen var god. Det unge personale har litt igjen på å være oppmerksomme på gjestene under måltidet, men tok det igjen på sjarme og hyggelige kommentarer.

1  Takk, 418karib
Anmeldt 1. juli 2021

Vi besøkte restauranten 2 ganger ila en uke. Den første gangen var maten ok, med unntak av kyllingen i Cæsar-salaten, som bar preg av tidens tann (seig "hinne" på skinnsiden av kjøttet). Restauranten hadde gått tom for både fiskerett og biffrett (klokka var ca 16.30, åpent til 20.00).
Jeg bestilte en øl som viste seg å ha gått ut på dato. Denne ble raskt erstattet med husets hveteøl, som var helt utmerket.
To dager senere bestilte jeg den samme øl-typen som sist (demens?), og også nå var den gått ut på dato. Hvis dette er manglende evne til å få vekk gamle produkter kan det saktens tilgis. Hvis det imidlertid pushes ut til tross for dårlig dato er det vel en helt annen historie.
Fisken i fish & chips'en var gummi-aktig og soggy og anbefales ikke. Jeg drister meg til å anta at det ikke var dagens produksjon? Piggvar, skalldyrsalat og skagenrøre var ok på smak, dog enkle og ikke spesielt luksuriøse.
Service var godt under pari, spesielt på dag to. Ingen spør hvordan maten smaker. Når øl'en skulle erstattes fikk jeg beskjed om å lese menyen selv. En hyggelig herre på bordet ved siden av fikk spørsmål om hva han ville ha to ganger ila et minutt etter han hadde bestilt, så litt dårlig kontroll her.
Lillesand's beste restaurant? På ingen måte.

Takk, 138bj_rnl

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!