“Kan anbefales på dry varmeste.”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service som knapt kan måles i Norge. Meget god mat, blåskjell og et fyldig utvalg i vin og øl. Godt noen ser behovet for norske gjester som kommet flere ganger tilbake. Tusen takk for ett godt og hyggelig måltid.

Takk, arnsteinu

1923 av 91 anmeldelser

Anmeldt 14. juli 2021

Jeg. Liker bare det og. Jegvliket meg huset på lage ødlagt ite ert dryge æ ku vet ser sa oda jul på jula

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 886mildrida
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Skulle feire bursdag og reserverte bord ute. Ble fortalt at de ytterste allerede var reservert, men at vi skulle få annet bord ute. Når vi kommer blir vi plassert inne. Og får beskjed om at de IKKE GARANTERER noen bord ute. Noen som åpenbart ikke stemmer. Vi får, etter mye styr, byttet til et bord i «bingen», men får beskjed om at vi ikke kan få bordet i solen, fordi det er reservert. Det blir fort tydelig at heller ikke dette stemmer.
Få orden på dette! Dere er gode på sjømat. Piggvaren var nydelig og også stjerneskuddene og blåskjellene. Så kjipt at dere ikke klarer å yte normal service.
Vit at ikke alle som kommer, ikke bare kommer en gang. Vi spiser hos dere omtrent 10 ganger i året. Ta vare på kundene deres!

1  Takk, linns635
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Bestillte en flaske vin fra vinkartet men kelneren sa vi kunne velge mellom 4 forskjellige i glassMiddagen kom før forretten, uten vin og vann, vinen kom etter 3 påminnelser når maten var over halvspist. Ikke salt/pepper på bordet
Hundrn fikk aldri vann. Ingen beklagelse, kun «vi har mye å gjøre» . Det er greit så lenge man leverer kvalitet. Dette var en utrolig dårlig opplevelse.

1  Takk, Getaway14332163007
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi fikk anbefalt piggvar av tidligere gjester og den var svært god. Is med jordbær var en fulltreffer for oss. Husets vitvin var grei og husets hvete-øl var virkelig godt med hint av hylleblomst og appelsinskall. Presentasjon og servicen var god. Det unge personale har litt igjen på å være oppmerksomme på gjestene under måltidet, men tok det igjen på sjarme og hyggelige kommentarer.

1  Takk, 418karib

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!