“Fantastisk”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig god mat, og store porsjoner.
Er ikke noen tvil hvor eg kommer til å spise når eg er i Lillesand.
Spiste Moules frites og sjømat smørbrød.

Takk, torbj_rns552

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger fint til ved havet og maten er ålreit, allikevel må det skrives litt konstruktiv kritikk i håp om at det skal bli bedre med tanke på service og måten mat og drikke blir servert.
Vi fikk fiskesuppe servert før vi fikk drikke, bestikk og brød. Vinen som vi bestilte til maten fikk vi 30 minutter etter at vi fikk fiskesuppen og bestikket kom 10 minutter etter at suppen stod på bordet. Da vi fikk vina så måtte vi skjenke selv og da vi fikk hovedretten som var skalldyrstallerken som vi skulle dele så fikk vi én tallerken, ikke noe bestikk til skalldyret og det ble servert majones på pose (sånn man får som ketchup på MCDonald’s). Vi bestilte også biff medium stekt og den var helt gjennomstekt.
Vi måtte ofte spørre om ting som manglet og det kom lenge etter at vi spurte. Det er forståelig at slik kan skje, men det skjedde for mange ganger. Det er veldig unge servitører som jobber der og de gjør sitt aller beste så dette er kritikk til de som driver stedet. Dette er et sted med stort potensiale, men er en del grunnleggende ting som burde taes tak i og det burde være veldig gjennomførbart.

Takk, iselind2021
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Meget god service som knapt kan måles i Norge. Meget god mat, blåskjell og et fyldig utvalg i vin og øl. Godt noen ser behovet for norske gjester som kommet flere ganger tilbake. Tusen takk for ett godt og hyggelig måltid.

Takk, arnsteinu
Anmeldt 14. juli 2021

Jeg. Liker bare det og. Jegvliket meg huset på lage ødlagt ite ert dryge æ ku vet ser sa oda jul på jula

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, 886mildrida
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Skulle feire bursdag og reserverte bord ute. Ble fortalt at de ytterste allerede var reservert, men at vi skulle få annet bord ute. Når vi kommer blir vi plassert inne. Og får beskjed om at de IKKE GARANTERER noen bord ute. Noen som åpenbart ikke stemmer. Vi får, etter mye styr, byttet til et bord i «bingen», men får beskjed om at vi ikke kan få bordet i solen, fordi det er reservert. Det blir fort tydelig at heller ikke dette stemmer.
Få orden på dette! Dere er gode på sjømat. Piggvaren var nydelig og også stjerneskuddene og blåskjellene. Så kjipt at dere ikke klarer å yte normal service.
Vit at ikke alle som kommer, ikke bare kommer en gang. Vi spiser hos dere omtrent 10 ganger i året. Ta vare på kundene deres!

1  Takk, linns635

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!