“Anbefales ”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi trengde ikke vente lenge før både drikken og mat kom. Og maten smakte veldig godt. Vi hadde fiskesuppe, ferske rekerog brød,og piggvar, alt var bare heilt perfekt

Takk, Torbjørg S

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En flott fiskerestaurant som som også har retter uten fisk for de som har andre ønsker enn sjømat. Vi satt ute under tak og her var det lite støydemping som gjorde at det ble mye "summing"

Takk, Akvaria
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Fish & Ships og Blåskjell. Alle var veldig fornøyde med både mat og service. Anbefales!
Super beliggenhet i sjøkanten i sentrum av Lillesand.

1  Takk, Eli Marit Vatte... R
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Fish&Chips og Stjerneskudd og begge rettene var topp kvalitet og av gode råvarer. Fikk tilbud om vann til hunden og drikke ble servert med det samme etter bestilling. Så vi anbefaler dette stedet hvis dere er glad i god sjømat.

Takk, NinaSjue
Anmeldt 22. juli 2021

Utrolig god mat, og store porsjoner.
Er ikke noen tvil hvor eg kommer til å spise når eg er i Lillesand.
Spiste Moules frites og sjømat smørbrød.

Takk, torbj_rns552

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!