“Nydelig sjømat”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Restaurant ved sjøkanten i Lillesand sentrum Utsøkt måltid. Vi spiste piggvar med champagne og kaviar saus, samt en kremet fiskesuppe! Både mate og servicen var upåklagelig. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, HES1971

Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

I ettermiddag ble det take away skalldyrtallerken med tilbehør fra Hos Oss på Fiskebrygga Lillesand. Det bestod av reker, krabbeskjell, kongekrabbe, hummer, salat, fersk frøloff, smør og majones. Chablis, Louis Jadot ble kjøpt inn etter anbefaling fra Vinmonopolet. Alt smakte fortreffelig. Bildet viser som beskrevet overfor. #hososspåfiskebryggalillesand

Takk, Meander34495615982
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi trengde ikke vente lenge før både drikken og mat kom. Og maten smakte veldig godt. Vi hadde fiskesuppe, ferske rekerog brød,og piggvar, alt var bare heilt perfekt

Takk, Torbjørg S
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

En flott fiskerestaurant som som også har retter uten fisk for de som har andre ønsker enn sjømat. Vi satt ute under tak og her var det lite støydemping som gjorde at det ble mye "summing"

Takk, Akvaria
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste Fish & Ships og Blåskjell. Alle var veldig fornøyde med både mat og service. Anbefales!
Super beliggenhet i sjøkanten i sentrum av Lillesand.

1  Takk, Eli Marit Vatte... R

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!