“Tipptopp tommel opp!”
Anmeldelse av Hos Oss

Hos Oss
Vurdert som nr. 2 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Herlig plass ned på brygga. Betjening helt super og vi opplevde at alle fikk god oppmerksomhet og service. Sterk femmer som kunne vært 6.
Mat : Delte en hoved rett til Forrett. Moules -frittes . Fantastisk god passe stor . Til og anbefale både som hoved rett og forrett.
Hovedrett ble Bryggas Stjerneskudd . Panert rødspette var slik fruen ønsket den og kokken kunne kunsten å panere fisk. Tilbehør reker , kreps , asparges i fin sammensetting og anrettet. Anbefales.
Jeg hadde Piggvar . Hvilken herlighet av en fisk! noe av det beste! Syltet fennikel var himmels og er den laget på huset så gratulerer vi. Gulrot , asparges og Kaviar sausen - herlig kombinasjon. Poteten ovnsbakt var ikke helt der oppe på 6 men det var resten av den rikelige mengden på tallerkenen .
Husets hvitvin med egen merke på flasken var både gøy og smakte godt. Chardonnay fra Alicante området var et godt valg. Frisk, syrlig og kjempegod til fisken.
Vi takker for maten . Greie priser. Og anbefales. Takk for oss :)

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, 258hansl

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god piggvar. Kjempegod dessert. Hyggelig service. Fint bord ved sjøkanten. Anbefalt restaurant ved besøk i Lillesand.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, roarn143
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Restaurant ved sjøkanten i Lillesand sentrum Utsøkt måltid. Vi spiste piggvar med champagne og kaviar saus, samt en kremet fiskesuppe! Både mate og servicen var upåklagelig. Vi kommer gjerne igjen.

Takk, HES1971
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

I ettermiddag ble det take away skalldyrtallerken med tilbehør fra Hos Oss på Fiskebrygga Lillesand. Det bestod av reker, krabbeskjell, kongekrabbe, hummer, salat, fersk frøloff, smør og majones. Chablis, Louis Jadot ble kjøpt inn etter anbefaling fra Vinmonopolet. Alt smakte fortreffelig. Bildet viser som beskrevet overfor. #hososspåfiskebryggalillesand

Takk, Meander34495615982
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi trengde ikke vente lenge før både drikken og mat kom. Og maten smakte veldig godt. Vi hadde fiskesuppe, ferske rekerog brød,og piggvar, alt var bare heilt perfekt

Takk, Torbjørg S

Reisende som så på Hos Oss, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Hos Oss? Del dine erfaringer!