“En skuffende opplevelse pga dårlig service”
Anmeldelse av Lillis

Lillis
Vurdert som nr. 1 av 1 Dessert i Lillesand
Anmeldt 14. juli 2020

En skuffende opplevelse på en fin sommerkveld i Lillesand. Vi ble nektet kaffe til isen nesten en time før stengetid pga at de har allerede vasket kaffemaskinen(!). Da vi spurte hvorfor kaffemaskinen ble vasket ferdig så tidlig og med så mange betalende kunder i kafeen, fikk vi beskjed at vi måtte ha forståelsen for at kaffemedarbeideeen måtte rekke bussen. Dette kan neppe kalles for en god kundeservice da problemer som ikke har noe med kunder å gjøre blir belastet kunder.

Takk, Snehvit11

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Is som i himmelrike! Is som i Italia! Jeg spiste pomegranteis, angrer at jeg ikke bestilte flere kuler.

1  Takk, sveamaria
Anmeldt 3. juli 2020 via mobile enheter

Desserten tok vi på Lillis, kjempegod is, spesielt den med lakris, vi kommer garantert tilbake hit

3  Takk, OddRichard
Anmeldt 25. august 2019 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse. Ekte smaker og en nytelse av Italia type is. Her er det elte håndverk og personlig synes jeg prisen er ok for ekte kvalitet.
Denne skal besøkes igjen

Dato for besøk: august 2019
Takk, 735geira
Anmeldt 22. juli 2019 via mobile enheter

Dette er like bra som de beste stedene i Italia, eneste skår i gleden er at det er litt dyrt, vi betalte kr 205,- for 3 is med to smaker. Men isen er så god at vi selvsagt kommer igjen likevel, men ikke hver dag.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Bunny-and-Clyde

Reisende som så på Lillis, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Lillis? Del dine erfaringer!