“Fiskesuppen var meget dårlig.”
Anmeldelse av Sjøbua

Sjøbua
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Fiskesuppen var meget dårlig. Den var altfor tykk og må være laget fra billigste posetype. Lysten på fiskesuppe har langt på vei forsvunnet etter besøket på denne restauranten. Tilbehøret var butikkstekt, tørt rugbrød.

1  Takk, Binghle

Anmeldt 11. juli 2021

Spiste middag her, grei service i starten. Maten samsvarte ikke med menyen. Maten var elendig. Service i etterkant etter å ha gitt tilbakemelding var elendig. Prøvde i tillegg å ta seg betalt for drikke som ikke var servert.. totalt sett en elendig opplevelse på bryggekanten i Lillesand

3  Takk, 936jantoret
Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Familie på fire, vi spiste lunsj og betalte nærmere tusen kroner da de ikke ha noe lunsj priser. Maten var ikke spesielt god heller. Typisk turistfelle.

1  Takk, 88fredrikc
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

Dårlig service. Vi bestilte burgere uten dressing, disse ble levert med dressing. Vi ga beskjed om feilen og burgerene ble tatt ut på kjøkknet for å «fikse», da maten kom ut igjen var det fortsatt dressing på og burgeren måtte sendes i retur en 2gang. Burgerene var itilegg ihjelstekte. Vi bestilte også løkringer, men fikk beskjed om at de desverre var tom for løkringer, løkringene klarte de alikevel å sette på regningen (noe vi ikke oppdaget før vi hadde betalt og kommet hjem igjen). Anbefaler IKKE denne plassen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Henrik3221
Anmeldt 26. juni 2021

Idag satt jeg og kona oss ned på Sjøbua for en prosecco etter å ha gått tur med våre hunder..Vi satt på et sted hvor vi ikke hadde noen nære restaurantgjester...Etter en kort stund (15 min cirka) får vi beskjed av en servitør/kokk om å forlate stedet etter å ha drukket vår Prosecco..pga hunder som har gitt litt lyd fra seg..og det var ingen i nærheten..Så hold dere unna Sjøbua..!!

Takk, Thor D

Reisende som så på Sjøbua, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Sjøbua? Del dine erfaringer!