“Panorama utsikt”
Anmeldelse av Sjøbua

Sjøbua
Vurdert som nr. 5 av 18 Restauranter i Lillesand
Anmeldt 23. august 2021

Nydelig utsikt, flink på avstand…. Kanon go fiske suppe og Club sandwich
Blekksprutpølse til ungene, løsnings orientert når det gjalt dessert til allergiker

1  Takk, tanjasW9364AD

Anmeldt 12. august 2021

Fantastisk flott plass ve sjøen, men Fish ‘n chipsen var skuffende, fisken var ganske lik den som Findus har i fryseboksen, grei nok, men kjedelig, prøvde å få betalt, men ingen av servitørene så meg da eg flere ganger ga tegn til dem, måtte tilslutt løpe etter en og be om å få betat, de burde sett at følge mitt forlengst var gått og at eg satt igjen aleine i 15 minutter og prøvde å få oppmerksomhet

Takk, sveinhj
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok men ikke mer. Ikke verdt prisen. Må bestille ekstra ost på burgeren om man ønsker ost, selv om kelneren sier at ost er med på alle burgere. Burde ha mer tydelig meny. Fish and chips burde serveres med erter og ikke salat.

Takk, aimarviking
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Til tross for mye folk fikk vi rask service og bestilte fish snd chips. Helt topp. Sprø, saftig og fin. Anbefales. Deilig å kunne sitte ute, men under tak i sommervarmen. Anbefales.

Takk, matsh317
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

"Vegetar Burger MEXI" smakte ikkje meksikansk. Minna veldig sterkt om frossen Liv Laga-burger frå Hoff som eg plar kjøpa på Rema. Pommes frites var heilt greit. Potetbåtar hadde vore langt betre. Brødet var keisamt. Eg lagar betre mat sjølv.

Servicen var ikkje heller noko å skryta av. Rot med bestilling. Fekk ikkje kontakt med servitør for å bestilla meir drikke. Rot med rekninga.

Takk, aweibell

Reisende som så på Sjøbua, så også på

Lillesand, Aust-Agder

Har du vært i Sjøbua? Del dine erfaringer!