Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Reiste på restplass med ving, dette viste seg å være en lotto som ble til en lotto gevinst. Vi ble henvist til en buss som skulle kjøre oss til ‘’ paradis’’. Det viste seg at hotellet var et resort med leiligheter. Vi fikk et kjempe Suite med stoor dobbelseng med plass til 3 . Badet var stort og rommelig 2119. Det var flotte uteområder med hele 5 basseng. 1 basseng var kun for voksne 18 år. Hele området hadde flotte store solsenger både med og uten soltak. Kort vei til stranden ‘’ 50m’’ med ei flott sandstrand. Turen var en suksess 5++ i karakter

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, GunnarHaugesund
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

veldig fornøyd med oppholdet på Zafiro Bahia.
Hele familien trivdes seg her. flotte å rene basseng, noen mer oppvarmede enn andre, ungene liker best varme basseng.
God mat til alle måltid. kunne vært noe mer variert mat fra dag til dag.
Reiste med barn på 3 og 4 år, var fin underholdning på hotelle for de små.
Anbefaler å velge all inclusive.
tommel opp!
hyggelig personell. reiser gjerne tilbake.

Takk, AnneleneH2
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Bra hotell, fin beliggenhet med kort avstand til strand. Hyggelig betjening i resepsjon og restauranter. Vi kjøpte buffet lunch og middag på hotellet ett par ganger, var helt greit men glad vi satt ute under middag og spiste siden det var endel støy inne.

Daglig renhold burde vært bedre. På hoteller beliggende ved strand kommer det inn noe sand hver dag, da bør gulv bli vasket hver dag ikke 1 gang i løpet av en ukes opphold. Generell bra standard, men vedlikehold kunne vært bedre; løs fotlist burde vært limt og noen småting på kjøkken burde vært sjekket og fikset.

Bra barnebasseng hvor vår datter på 2 år koste seg endel. Trakk litt ned at over ett par små sklier var det plassert en svær bøtte som ble fylt med vann før den bikket og ble tømt over de som var under.

Generelt godt fornøyd, men hotellet har potensiale for forbedring.

Takk, Helsegeneralen
Anmeldt 28. juli 2019 via mobile enheter

Zafiro Bahia er et fantastisk hotell for voksne både med og uten barn. Nydelig hotellområde, flere basseng, serviceinsstilt personale, flott strand 100meter unna, godt med utvalg av aktiviteter gjennom dagen og god mat. Brus og eplejuice fra glassflaske til middag. Det er et stort pluss for oss. Hotellrommet var suverent, med god aircondition, rent og pent. Så var det bra WiFi på hele området noe som er et must for tenåringene vi hadde med. Må skryte litt mer av personalet flere av dem var så hyggelige, bilde og artige. Skal vi på Mallorca tur i fremtiden så tar jeg gjerne turen hit igjen. Vil samtidig anbefale å ta en kveld på go cart (tok taxi) kjempe morsomt for hele familien, vi var fem. All inclusive er nok lurt å ha, litt stive priser i butikkene rundt hotellet.

Takk, millis77
Anmeldt 24. juli 2019 via mobile enheter

Flott hotell med mange basseng og fine bassengområder. Store og fine rom, god plass til 4 personer i dobbeltrom. God mat og godt utvalg om man velger all inclusive. Kort vei til stranden. Rengjøringen kunne vært bedre, men er Ok. Anbefales!

Takk, 0123johannal