Bestill nå! Dette hotellet er snart utsolgt.
FindHotel
StayForLongUSD 142
ZenHotels.com
Travelocity
Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Hatt to fine uker på Mallorca.

Fin beliggenhet, rett ved stranda
Alltid ledige solsenger
Basseng og sjø i nærheten
Variert utvalg ved frokost, veldig god frokost
Balkong
Dagligvarebutikk i nærheten
Hyggelige folk

Cleaningladies - ikke så bra. Overså en svær kakerlakk og det lå igjen masse sand etter de var her. Fort gjort
Maur på spisebordet og rundt søpla
Dårlig dusjdør som ble ødelagt hele tiden
Harde senger

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, Kristin K
Anmeldt 10. mai 2018

Rommet var beliggende ut mot hovedgata, og med en slags trakt til inngangsparti så ble støyen utrolig sjenerende. Det hjalp ikke at inngangsdøra hadde store gliper heller. Resultatet ble å kjøpe ørepropper på Spar borti gata. Madrassene var knallharde og putene noen lange tynne pølser som minnet mest om en sånn man har bena på når man er hos fysioterapeuten. Et kapittel for seg selv er jo folka i resepsjonen. Makan til frekkhet og ubehjelpelige som de er trekker det ikke opp inntrykket av hotellet. Hovmesteren i frokostsalen sier god morgen til alle gjestene, men ser bort i det han sier det. Ikke spesielt sjarmerende det heller. Vi reiser flere ganger i året og er ikke spesielt krevende å ha som gjester
Dette er et sted vi ALDRI skal tilbake til

Romtips: Be om rom ut mot bassenget eller stranda
Dato for oppholdet: mai 2018
Takk, persimonsen2
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

Hadde ein ferie uke her i August. Kom til hotellet uten noe spesielle forventninger, ble positivt overrasket over hvor god standarden var på hotellet i forhold til bad, oppholdsrom og soverom samt rensligheten. To ting som gir dette hotellet utmerket er frokosten og at det ligger rett ved stranden med en egen hage som man har tilgang til solsenger på. Fra hagen går vi rett på stranden og rett i sjøen eller bare rett i bassenget. Ypperlig for par og par med barn.

Dato for oppholdet: august 2017
Takk, mortenr941
Anmeldt 30. april 2017 via mobile enheter

Generell plassering av tui reisende ser ut som om er bakerst v parkering og hovedvei, altså ikke med utsikt, dog 2 min å gå til stranda. Stue og kjøkken trengs oppgradering, baderom var flott.

Tyske, spanske og engelske tv kanaler

+ for strandhåndduker, strandsenger uten kostnad og grei buffet.

Har spa og gratis treningsrom, samt innendørs basseng

Klassifisert som 4 *

Rim i serien 800/900 er da helt bakerst, be om å få noe lengre framme v bestilling
Mye tyskere her.

Sykkelutleie ved siden av hotellet. Matbutikk og flere restauranter, rolig plass, så også en burger king v hotellet.

Dato for oppholdet: april 2017
Takk, niten27
Anmeldt 5. oktober 2016 via mobile enheter

Vi hadde booket et rom med sjøutsikt mange måneder i forveien, men fikk tildelt et standard rom uten sjøutsikt ved ankomst. Etter en natt på dette rommet fikk vi byttet til det vi hadde betalt for, og rommet var veldig bra. I hotellets omtale står det at rommene har kaffetrakter, men det stemte ikke. Uansett så er frokosten god og innholdsrik, og bør tilfredsstille ethvert behov. For oss som var der for å sykle passet det perfekt at sykkelutleien lå vegg i vegg med hotellet, i tillegg er det kun noen få meter til stranden dersom sol-og badebehovet melder seg. Både inne og uteområdene var rent og pent, og de har et helt ok lite treningsrom med utsikt til stranden. Det eneste irritasjonsmomentet er at man må betale for wifi, og kan kun bruke en enhet av gangen. Med tanke på at nesten alle restaurantene i området tilbyr gratis wifi, så burde også et firestjerners hotelll tilby det til sine gjester. Bortsett fra dette er hotellet meget bra, og kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, Svein737
GrupotelPrincipes, Subdirectora på Grupotel Los Principes & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2016

Dear Svein737,

to begin we would like to thank you for spending your holiday with us at Grupotel Los Principes & Spa and for taking the time to review us on Tripadvisor.

We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and found our buffet tasty.

It would be nice to be able to welcome you back soon.

Best regards,

K. Brüser