Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bodde her i høstferien. Stort anlegg med flere bygninger. Stort bassengområdet. Både for store og små. Et stort pluss er innendørs bassenget!! Spesielt når det var regnvær. Leilighetene var store. Vi bodde i en leilighet med et soverom med dobbeltseng og et rom med køyesenger (ikke særlig gode å sove i). Stort bad! Men ulempen var at det var veldig lytt. Frokosten var veldig god - godt utvalg. Vi spiste både lunsj og middag på hotellet noen dager. Servicen var ikke noe særlig å skryte av. Det tok ofte tid med maten og alt var ikke alltid like godt. Noen av servitørene var ikke like hyggelige heller. Hyggelige resepsjonister. Både inn og utsjekk gikk bra.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Jenetur
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Kjære herr / fru Jenetur,

Vi setter stor pris på din gode kommentar på denne opinionsportalen.
Din kommentar gir oss enorm stolthet, da den daglige innsatsen blir belønnet og hjelper oss med å forbedre vårt omdømme, som vi også er veldig stolte av.
Likevel føler vi ikke bare at vi har oppnådd en poengsum på 3/5, siden vårt mål alltid er perfekt. Vi legger merke til forbedrings kommentarer.
Vi sender dine kommentarer til hele laget og spesielt til de nevnte.
Vi sender deg en stor klem fra alle.

Med vennlig hilsen,
Ditt team på Viva Blue & Spa Hotel.

Anmeldt 9. oktober 2018

Fantastisk hotell
Rent og ryddig
Veldig god mat
Kelnere får ti skår av ti mulige. Utrolig godt organisert og dedikert til jobben for oss gjester.
Aktivitører ved hotellet er kjempeflinke.
Kan anbefale hotellet til alle om det er famile eller par. Ps! hotell seng på rommet var av ypperste kvalitet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, OlaK2477
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. oktober 2018

Kjære Herr Olak,

Takk så mye for din positive tilbakemelding!
Vi er veldig glade for å vite at du likte oppholdet hos oss, spesielt om mat, ansatte og hotellet generelt.
Vi håper allikevel at den kan hjelpe deg å planlegge reisen.

Med vennlig hilsen fra Viva Blue & Spa.

Anmeldt 23. august 2018 via mobile enheter

Godt og trivelig hotell! Typisk chartersted. Mange aktiviteter, og deilig med eget voksenområdet.

Maten er dyr, typisk 4,4 euro(!) for en cola i restauranten. Maten ellers smaker godt :) all inclusive koster 60 euro. Da er mesteparten av mat og drikke inkludert, men du må betale ekstra for biff ol.

Litt dårlig renhold i fellesareal. Spaområdet kan man tydelig se at de ikke har vasket tilstrekkelig. Uheldig med sengen jeg fikk, den var veldig nedlegget.

Alt i en bra opplevelse, små ting som trekker ned, men gir en svak 4er.

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, H6242ZB
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2018

Kjære Herr Daniel A,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse på TripAdvisor etter ferien hos oss på Viva Blue & Spa.
Vi er veldig glade for å lære at du likte oppholdet hos oss.
Vi håper å ha muligheten til å ønske deg velkommen snart.

Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

Var her første gang i 2015, og fikk endelig sjansen å komme tilbake i år og håper det blir flere besøk. Vi er 9 stk som reiser sammen med all inclusive

God, variert og spennende mat, god drikke og mange aktiviteter for alle aldre. De ansatte er veldig hyggelige og serviceinnstilte. Rent og pent på hele området. Bra underholdning hver kveld og de er veldig flink å involvere barna i aktivitetene og underholdningen.
Har anbefalt til venner og bekjente og har venner som har reist hit etter det og de har storkost seg :)

Anbefales absolutt å reise hit!
Siden jeg og samboer begynte å reise sammen for 12 år siden er dette det beste hotellet vi har vært på så langt, og barna på 4 og 8 år er helt enige!

10/10

Dato for oppholdet: august 2018
1  Takk, Kevin K
Viva h, General Manager på Viva Blue & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Kjære gjest,

Vennligst motta de varmeste hilsen fra oss. Vi setter pris på at du har tatt deg tid til å dele en slik positiv opplevelse, og vi benytter anledningen til å takke for at du valgte vårt hotell som reisedestinasjon. Våre ansatte gjør sitt ytterste for å gi våre gjester utmerket service og gjestfrihet. Vi er glade for at du likte alle fasiliteter samt mat og generell service.
Vi håper du kommer tilbake. Det var en glede å ha tatt vare på deg.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Flott hotell med flott beliggenhet til strand og shopping. Men man trenger egentlig ikke forlate hotellområdet i det hele. Flotte basseng, butikk og ikke minst deilig mat og bra underholdning for hele familien. Og ikke minst fantastiske kelnere og servitører står for veldig god servise!
Takk til Manu Sezgio og hans kolleger!
Vi kommer gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: juni 2018
Takk, Ann-Kristin S
Viva h, Director General på Viva Blue & Spa, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2018

Kjære Fru Kristin S,

Takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse etter ferien hos oss på Viva Blue & Spa.
Vi er veldig glade for å vite at du hadde et fantastisk opphold, og du vil sikkert komme tilbake igjen snart.
Det var vår glede å være din vert.
Som du sier, tror vi vårt lag er veldig bra, vi er stolte av våre ansatte.
Vi håper vi vil kunne ønske deg velkommen snart.