Anmeldt 27. september 2017

Det var bra service vi opplevde.
Fin leilighet. Lett tilgjengelig for rullestol. Viktig for meg som bruker rullestol. Ingen dørstokker.
Det var alltid nok solsenger. Det er sjelden vi har opplevd det. Fint utested.
Fin leilighet lett å komme fram.
Kort vei til stranda ca. 200 meter.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, janthorvaldsen
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Dear guest,
We appreciate the kind review you wrote about Prinsotel La Dorada. We hope to see you soon again.
Best Regards,
Prinsotel La Dorada
Guest Realations Manager

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Andre året vårt på dette hotellet. I år har det vært et jag etter solsenger ved bassenget. Kl 07:30 er alle stolene rundt bassengene reservert med håndklær. Og kl 09:30 er det ikke en eneste solseng ledig. Her er det fritt frem for å reservere solsenger, noe som i utgangspunkt ikke er tillatt. Har klaget to ganger til hotellet, men de gjør ingen ting. Dette er grunn nok til at dette blir vår siste gang på dette hotellet. Har ikke opplevd de siste 10 år at det er fritt frem med å legge håndklær på solsenger, uten at hotellet tar affære. Fy skam.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Seaside151907
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Dear Guest;
Thank you for taking your time to share your feedback.
We are sorry to hear about the inconvenience it might caused you. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind regards, Prinsotel.
Guest Relations Manager

Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Vi var på Prinsotel la Dorada 6 dager, og fikk en veldig fin opplevelse. Veldig fint utested med basseng, fastfnoodrestaurant, sushi restaurant, pizza restaurant mm. Frokosten var veldig variert og kult med en kokk som sto og lagde utrolig god eggeomelett. Hotellet er veldig kort fra stranda så man trenger å gå 200 meter for å komme dit.

Dato for oppholdet: april 2017
2  Takk, eirike2014
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2017

Dear Eirik, thanks for sharing your review about your stay in Prinsotel La Dorada. We are ver glad to know, you enjoyed the holidays with us. It would be a pleasure to welcome you again! Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Vi har bestilt familietur i september i år i forbindelse med et bryllup vi skal i. Kort tid etter bestilling fant vi ut at vi hadde booket feil dato, og ringte hotellet for å endre til uken etter. Personen vi snakket med var ikke spesielt hyggelig og ønsket ikke å hjelpe oss med dette, selv om det både var ledig på andre tider, samt at vi tilbød oss å betale et ekstra tillegg. Med tanke på at dette ikke er før i september og at det er ledig på den datoen vi ønsker å endre til, syntes vi dette var veldig dårlig kundeservice, og at det er skuffende at det ikke lar seg gjøre.

-Elise-

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Elise N
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2017

Dear Elise, thank you for your comment and bringing us this issue. We are sorry to hear that, we do all our best to help the guest. We checked and your booking was made through a travel agency, so please contact directly with them for any change. Also it depends of your type of booking, if your booking is a non refundable rate, despite it is a economic rate, unfortunately this one does not accept any modification or cancellation. For that reason we always recommend to book Flexible rate to our guest, which accepts changes or cancellations. In case you wish to contact us again, we will gladly help you! We look forward to hearing from you. Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 30. september 2016 via mobile enheter

Dette hotellet er et kvalitetshotell i alle ledd. Det starter med vennlige og språkmektige ansatte i resepsjonen, følges opp av utmerket renhold over alt og toppes med et flott og ryddig bassengområde. Leilighetene var store, rene og praktiske. Dette hotellet anbefales på det varmeste for både barnefamilier og andre!

Dato for oppholdet: september 2016
1  Takk, Eivind S
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2016

Takk for din tillit og god anmeldelse, du ga hotellet vårt. Vi er glad for at du hadde et hyggelig opphold. Vi håper å snart ønske deg velkommen tilbake med oss. Mange hilsen, Prinsotel