Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 som var på Prinsotel la dorado i 10 netter. Vi ble møtt av blide og hyggelige personale fra første skritt inn på hotellet. Fikk en veldig hyggelig innsjekk av "Mica". Bagasjen ble levert til rommet vårt. Vi opplevde hotellet som rent og ryddig. Veldig fint uteområde og gartnere jobbet daglig med å holde hagen vedlike. Vi bestilte kun med frokost for å spise variert i området rundt. Frokosten var meget bra med godt utvalg. Det er mange spisesteder i umiddelbar nærhet til hotellet om man velger å oppleve dette. Hotellet er veldig familievennlig og stille. Vi opplevde ingen støy eller annet sjenerende under vårt besøk. Det var stort sett stille hver kveld før kl 24. Rene rom, lite støy og behagelig atmosfære. Kort vei til stranden playa de muro. Alle ansatte var hyggelige, hjelpsomme og blide. Alt i alt et meget bra opphold for vår del. Kan anbefale dette hotellet til alle barnefamilier og reiser gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, 472henningk
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Dear Henning,
thank you very much for your kind comment and also for rating your stay in Prinsotel. We are very glad to know, you enjoyed the stay with us. Looking forward to your next visit!
Kind regards, Prinsotel

Anmeldt 27. september 2017

Det var bra service vi opplevde.
Fin leilighet. Lett tilgjengelig for rullestol. Viktig for meg som bruker rullestol. Ingen dørstokker.
Det var alltid nok solsenger. Det er sjelden vi har opplevd det. Fint utested.
Fin leilighet lett å komme fram.
Kort vei til stranda ca. 200 meter.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, janthorvaldsen
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Dear guest,
We appreciate the kind review you wrote about Prinsotel La Dorada. We hope to see you soon again.
Best Regards,
Prinsotel La Dorada
Guest Realations Manager

Anmeldt 28. juli 2017 via mobile enheter

Andre året vårt på dette hotellet. I år har det vært et jag etter solsenger ved bassenget. Kl 07:30 er alle stolene rundt bassengene reservert med håndklær. Og kl 09:30 er det ikke en eneste solseng ledig. Her er det fritt frem for å reservere solsenger, noe som i utgangspunkt ikke er tillatt. Har klaget to ganger til hotellet, men de gjør ingen ting. Dette er grunn nok til at dette blir vår siste gang på dette hotellet. Har ikke opplevd de siste 10 år at det er fritt frem med å legge håndklær på solsenger, uten at hotellet tar affære. Fy skam.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Seaside151907
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2017

Dear Guest;
Thank you for taking your time to share your feedback.
We are sorry to hear about the inconvenience it might caused you. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of. Kind regards, Prinsotel.
Guest Relations Manager

Anmeldt 12. april 2017 via mobile enheter

Vi var på Prinsotel la Dorada 6 dager, og fikk en veldig fin opplevelse. Veldig fint utested med basseng, fastfnoodrestaurant, sushi restaurant, pizza restaurant mm. Frokosten var veldig variert og kult med en kokk som sto og lagde utrolig god eggeomelett. Hotellet er veldig kort fra stranda så man trenger å gå 200 meter for å komme dit.

Dato for oppholdet: april 2017
2  Takk, eirike2014
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2017

Dear Eirik, thanks for sharing your review about your stay in Prinsotel La Dorada. We are ver glad to know, you enjoyed the holidays with us. It would be a pleasure to welcome you again! Kind regards, Prinsotel.

Anmeldt 6. februar 2017 via mobile enheter

Vi har bestilt familietur i september i år i forbindelse med et bryllup vi skal i. Kort tid etter bestilling fant vi ut at vi hadde booket feil dato, og ringte hotellet for å endre til uken etter. Personen vi snakket med var ikke spesielt hyggelig og ønsket ikke å hjelpe oss med dette, selv om det både var ledig på andre tider, samt at vi tilbød oss å betale et ekstra tillegg. Med tanke på at dette ikke er før i september og at det er ledig på den datoen vi ønsker å endre til, syntes vi dette var veldig dårlig kundeservice, og at det er skuffende at det ikke lar seg gjøre.

-Elise-

Dato for oppholdet: februar 2017
Takk, Elise N
Prinsotel, Guest Relations Manager på Prinsotel La Dorada, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. februar 2017

Dear Elise, thank you for your comment and bringing us this issue. We are sorry to hear that, we do all our best to help the guest. We checked and your booking was made through a travel agency, so please contact directly with them for any change. Also it depends of your type of booking, if your booking is a non refundable rate, despite it is a economic rate, unfortunately this one does not accept any modification or cancellation. For that reason we always recommend to book Flexible rate to our guest, which accepts changes or cancellations. In case you wish to contact us again, we will gladly help you! We look forward to hearing from you. Kind regards, Prinsotel.