Anmeldt 5. oktober 2019 via mobile enheter

Høstferie på alcudia pins. Rent og ryddig hotellområde. Rommene holdt bra standard, mens toalettene på romnene var svært slitt. Er en glad strand så er stranden her i alcudia veldig bra. Det som trekker ned opplevelsen er at bassengområdet er overfylt. Finnes ingen plass mellom solsengene. Toalettet på rommet ble ikke vasket i løpet av uka vi var der. I baren ved bassenget luktet det sur melk hele uka . Ganske uapetitlig! Skuffende hotell!

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, tronds800
HManagementPins, General Manager på Grupotel Alcudia Pins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2019

Dear Trond S;
Thank you for your time spent reviewing our hotel after your recent stay,.

We appreciate your comments about the Cleanliness of the resort and the room standard.

Please accept our apologies for the inconveninces suffered, also that we will share your comments to the entire team to find out what the issue could have been and also to avoid this to happen any other time.

Once again thank you for your time and we hope to welcome you back once again.

Best regards.

Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Ser fra andre anmeldelser det er veldig delte meninger om hotellet og tror mye handler om hvilket rom man får og plassering. Vi hadde bestilt rom med havutsikt og vi fikk en hjørneleilighet i 2 etasje vendt ut fra hotellområdet (A205) Og for en flott utsikt! Fantastisk og sitte på balkongen og spise frokost i soloppgang. Dette gjorde også at vi var skjermet for all støy som kom fra basseng området og restaurant. Vi hadde også solsenger på altanen. Men hadde vi hatt en annen type rom hadde ferien blitt mye verre da dette er et stooort hotell og ganske så folksomt rundt bassengene. Vi hadde ikke noe inkludert så vi spiste rundt omkring. Beste restaurant var nok Figueret som ligger ca 15min gåtur fra hotellet, men de har bare åpent 6 dager i uken og reservasjon er nok nødvendig da den er veldig populær. Vasking av rommet ble gjort hver dag og ingenting og utsette på. Rommet var også i veldig god stand og er vel oppusset for ikke lenge siden. Personalet i resepsjonen og ellers, er veldig hjelpsomme og trivelige. Et stort minus er at det er veldig lytt gjennom døren, man hører veldig godt hva som skjer utenfor. Og et lite minus var at vi hadde en del vind ettersom at vi var helt ytterst mot stranden og havet. To voksne og et barn på 11 kommer kanskje tilbake hvis vi får samme romplassering ;)

Dato for oppholdet: september 2019
Takk, kenandersb
HManagementPins, General Manager på Grupotel Alcudia Pins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Dear kenandersb;

Thank you for your review and recent stay.

We are very happy to know you have had a nice time with us and that you enjoyed your room, the views and also we are very thankful for your lovely praises to the staff, cleanliness, and facilites.

We are already looking forward to welcoming you back soon, so please do not hesitate to contact us directly back to info.alcudia@nordotel.com; we will be happy to assist.

Best Regards;

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Vi bestilte denne ferien basert på tidligere anmeldelser om hotellet på trip advisor, skulle trolig undersøkt ytterligere da vi kun leste de bra anmeldelsene.
Dette er ikke ett sted for familier med små barn, altså i alderen 1 til 2 år.
For det første er det ikke lurt å leie bil, da parkeringsplass utenfor hotellet og rundt i området er tilnærmet umulig. Første dagen vi kom brukte vi 40 min på å finne parkering og har siden ikke turt å flytte bilen noe særlig. Videre er det slitne rom, soverommene er ok, samt sengene fungerer. Dessverre er både kjøkken og bad rinelig slitent, opplevde også en del kloakklukt i gangene til leilighetene. Barnet vårt ble konstant svart under føttene inni leiligheten...med andre ord ikke rent!
Allikevel er vaskepersonell og de sol jobber her veldig hyggelige og står på alt de kan. Dessverre er det altfor mye gjester i forhold til fellesområde/basseng...sild i tønne i bassengene, ingen ledige solsenger...Det er ikke lov å holde av solseng, men alle mannfolka blir sendt ut av damene sine før sola står opp for å holde av 4-5 senger hver eneste dag. De brukes heller ikke, barna deres er i vannet hele dagen og ligger aldri på sengene som er holdt av....utrolig stress å ha med ett barn på 1 år når du aldri får mulighet til å få tak i en solseng eller både trygt når det er kaos i bassengene. Vi opplevde også at et største bassenget ble stengt nesten hver eneste dag pga bakterier....eller ph verdi. Altså det er supert at hotellet stenger og passer på, men jeg er mest sur på alle de voksne menneskene som bader av seg møkka og tisser i vannet....
Videre er rommene svært lytte du hører alt andre gjør og sier. Showene på kvelden holder på til 23...så upraktisk med lytte rom og små barn som prøver å sove.
Maten er lite spennende og vi spiste mest utenfor hotellet. Glad vi ikke tok all inclusive.
Hotellet passer nok for de familiene med eldre barn hvor all inclusive er praktisk.
Vi reiser ikke hit igjen, er helt utslitt og følte svært lite glede av å være her.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, ninah825
HManagementPins, General Manager på Grupotel Alcudia Pins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2019

Dear ninah825;

Thank you for your time spent reviewing our unit.

We are very sorry to hear that we did not fulfilled your expectations.

Note that all your comments will be taken into serious consideration for futher improvements and we will share them all with the team.

As you mentioned we have been forced to close some of the pools,not them all, for some periods of time, as you said, but It has not been due to any defect nor issue related to the facilities but to incidents of others, in our aim to provide safe holidays to all our visitors and complying with Health and safety regulations we just followed the procedures and guidelines.

If there is anything else you would like to mention, we would appreciate if you contact us directly to miguel.rojas@nordotel.com;

Best regards,

Miguel Rojas.

Anmeldt 21. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet i seg selv er vi veldige fornøyde med, hyggelig og hjelpsom betjening og renholdet var for min del på topp. Som mange andre skriver kan jeg bekrefte hvor lydt det er i gangene, familiene som går forbi hvor barn får sparke ball høres ut som de er på tur gjennom veggene. Stranden er fantastisk flott både for voksne og barn. Hos TUI kan man forhåndsbestille solsenger men for min del så hadde jeg droppet det da det kun er første rad som reserveres. Vi var også usikker på hvordan dagene ble og på grunn av utflukt ble en dag bortkastet da vi ikke fikk byttet eller refundert reservasjonen. Altså kan du fint gå ned på stranden midt i verste turistsesongen og velge rad nummer 2 og 3 som er akkurat like fine, da slipper du også å vente til klokken 10.00 da de reserverte solsengene er låst (for dere småbarnsforeldre som er tidlig oppe).

Når vi snakkes bespisning er jeg stort sett særdeles fornøyd. Det var et godt utvalg av restauranter så i løpet av en uke var det alltid noe spennende å finne.

HOVEDRESTAURANTEN er stort sett ganske travel og man må regne med å vente på noe av maten da de ikke alltid er like flink å fylle opp. Mye folk, unger, kø og støy men for en barnefamilie så takler man det fint. Ellers hadde de meget godt utvalg av både kjøtt, fisk, gryter og diverse deilig tilbehør både kaldt og varmt. Barnebuffet var også meget artig for gutten vår.

GREEN & GRILL passer bra når man skal ha seg noe snacks i løpet av dagen. Men hvis du er hygienefrik så ville jeg dratt i hovedrestauranten. For min del var det alt for mange barn her som får forsyne seg fritt av det de ønsker, derav mye kaos og fingre i skåler. På kvelden gikk vi forbi buffeten og kom inn i et roligere lokale som serverte nydelig grillmat!

LA BAMBOLA er vel en blanding av alt mulig med et ønske om en italiensk pinch. Frokosten der var min favoritt, rolig og oversiktlig buffet. Takeaway fikk vi ikke prøvd da det er mat overalt ellers. Når vi skulle spise middag fikk vi en nydelig velkomst med lambrusco! Forretten henter du selv fra buffet, her stod de nydeligste italienske retter fra bruschetta, oster, spekemat, salater osv. Vær forsiktig så du ikke spiser deg mett! 2 av 3 hovedretter blir servert og vi er nesten ferdige før den siste kommer, dette er noe lunkent spør du meg. Men alt i alt en god opplevelse!

TAVERNA kjører den spanske stilen og gjør det godt! Velkomstdrikke i form av mangosmoothie som er deilig og forfriskende som barn også liker. Forretten blir servert felles på bordet og her kommer en fjøl delikat lagt opp med spekemat, reker, brød og masse mer. Hovedrettene kommer samtidig og er i meget passende størrelse med perfekt tilberedt kjøtt og nydelig tilbehør. Dessert står til forrett og hovedrett, det samme gjør service. Ingen tvil om at dette er favoritten!

THEAS COFFE SHOP & JUICEBAR er ikke inkludert i all inclusive og det er forståelig. Deilig smoothie som absolutt er verdt det det koster!

GARDEN BBQ er også en restaurant hvor man må betale. Vi hadde spart denne restauranten til siste kveld da vi regnet med den var best med tanke på betaling. Dette ble vel en høvelig stor nedtur for hele gjengen. Vi fikk servert en fantastisk forrett med spekemat og carpaccio, men der stoppet det. En servitør som ikke kan engelsk gjorde det hele litt vanskelig. Vi får hovedrett på bordet og alt ser meget delikat ut men dessverre ikke mer enn det. Fri for bestikk ble vi også etter forrett og måtte be om nytt. 2 forskjellige retter med kjøtt hvor det kjennes ut som du tygger i en skosåle, det er perfekt stekt så her er det vel råvarene som er problemet. Jeg gir beskjed om at kjøttet er dårlig og får et lunkent «Sorry» tilbake. Det stopper egentlig opp der og her ønsker vi ikke legge igjen mer penger, så ingen dessert blir bestilt. Vi ber om regningen, denne er selvfølgelig feil og servitøren skjønner ikke bæret av hva vi prøver å si. Vi peker på menyen fram og tilbake da jeg hadde bestilt en surf & turf som kostet 21Euro, men på kvitteringen står det 35Euro. Etter mye fram og tilbake gidder jeg ikke mer og betaler 1000kr for en dårlig opplevelse. Ingen hade på vei ut heller. Styr unna eller spis fisk spør du meg.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, BelindaB648
HManagementPins, General Manager på Grupotel Alcudia Pins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Dear BelindaB648;

Thank you for your recent stay in our hotel TUI FAMILY LIFE Alcudia Pins and also to have shared the highs and lows of it.
We appreciate very much your comments, and please note that we will share them all onto the whole team to keep up improving our service standards and also our staff training.

Accept our sincere apoligies for the incidents in our Garden BBQ Restaurant, and please note we will keep on training our staff to fulfill all our customers' expectations.

We hope to welcome you back anytime soon, so please, if you would like to mail us directly, please do not hesitate to do so to info.alcudia@nordotel.com; we would be pleased to assist you.

Best regards

Miguel Rojas.

Anmeldt 12. juli 2019

Vi var her i midten av juli. Rommene er forsåvidt ok men litt i slå i forhold til andre steder vi har vært tidligere. Fellesarealene, svømmebasseng og restauranter virker overhodet ikke dimensjonert for antall gjester hotellet besitter. Vi opplevde flere ganger at bla. Basseng ble stengt pga. Bakterienivået og det var stadig trengsel i restaurantene. Oppå alt dette ble min sønn på 3 år syk etter å ha badet i et av bassengene uten noen form for hjelp av hverken TUI eller hotellet. Takk å lov for gode reiseforsikringer! Styr unna dette hotellet, personlig vil jeg aldri sette mine ben her igjen og vil påstå at det er galskap å booke ferien her! Eneste positive var rengjøringspersonellet, rommene var gullrene hver dag.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, HenrietteL133
HManagementPins, General Manager på Grupotel Alcudia Pins, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2019

Dear HenrietteL133;

Thank you for your recent stay with us and also to have review our unit.

We are awfully sorry to read we did not fulfilled your expectations but please note that all the staff in the hotel strive themselves to provide the best possible experience to all our customers.

We stricly follow haccp and posi controls in our swimming pools and I can assure you that all our chemical levels are correct, as proof of that, all the records we have and the different samples taken along the day are shown in our swimming boards.

Thank you for the praises of the cleaning staff.

Please if you need any further information, do not hesitate to contact us back.

Best regards,