“De har ikke forstått seg på bearnaisesaus”
Anmeldelse av Las Palmeras

Las Palmeras
Vurdert som nr. 3 av 49 Restauranter i Playa de Muro
God for: Spesielle anledninger, Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21. august 2018 via mobile enheter

Hadde store forventninger til denne restauranten men ble litt skuffet.
Det tok ekstremt lang tid før vi fikk maten, omtrent 1 time. Før det hadde vi ventet en god stund på å bestille. Vi hadde forskjellige kelnere hele tiden og det virket ikke som om de forsto at andre hadde tatt for eksempel drikkebestillingen vår, og hadde inntrykk av at de hadde lite kontroll.
Samboeren min bestilte mixed grill og det var veldig godt, men jeg bestilte medium stekt entrecôte med bearnaisesaus - biffen var god den men fikk den servert lite stekt/nesten rå, og den var dynket i saus. Sausen var tykk, sterk (altså ikke lett og luftig/lysegul men voldsom gulfarge) og dominerte hele retten.

Sett vekk ifra dette så er det en fin restaurant, det er skikkelig koselig å sitte ute der, og sangriaen deres var helt upåklagelig. ☺️

Dato for besøk: august 2018
Takk, aminalel
Palmeras_Playademuro, Propietario på Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2018

Hello Amina,

thank you very much for your evaluation!
We are glad to hear that you enjoyed your stay and the dishes!
We apologise for any inconvenience caused!

We hope to see you again!

Regards,

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Har lest om restauranten på Tripadvisor, trur dei har god mat her, men kjøp ikkje pasta carbonara! Smakløs, fekk ikkje parmesan eingong!...

Husets rødvin er veldig god! ;)

Dato for besøk: august 2018
Takk, R2812HKlisal
Palmeras_Playademuro, Propietario på Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2018

Dear Lisa,

thank you for your opinion.

We are sorry that we couldn't meet your expectaions!

Maybe next time you can try one of our Barbecue dishes as they are always appreciated!

We hope to see you again.

Regards,

Anmeldt 22. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste på Las Palmeras flere ganger under vårt opphold i Alcudia. Nydelig mat og meget hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste om du er på ferie her.

Takk, 472henningk
Palmeras_Playademuro, Propietario på Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2018

God dag,

Takk for din gode vurdering!
Vi er veldig glade for at vi kunne overbevise deg!
Jeg håper å se deg snart!

Hilsener,

Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Fortreffelig mat og utrolig hyggelig betjening! Vi har besøkt denne restauranten et par ganger nå og de skuffer ikke. Absolutt verdt et besøk!

Takk, kennethnicolaisen
Palmeras_Playademuro, Propietario på Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2018

Hei Kennet,

Vi er veldig glade for å lese din kommentar!
Takk for anbefalingen! Vi ser frem til ytterligere besøk!

Beste ønsker,

Anmeldt 4. juli 2018 via mobile enheter

Vi var der med storfamilien. Veldig god grill, som bør prøves! Veldig hyggelig betjening, som gav oss en ekstra sangria på kjøpet utover kvelden. Anbefaler et besøk hit om man er i nærheten.

Takk, Odd F
Palmeras_Playademuro, Propietario på Las Palmeras, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2018

God dag,

Tusen takk for den herlige anmeldelsen!

Du er alltid velkommen til et annet besøk!

Forhåpentligvis ser vi deg snart!

Reisende som så på Las Palmeras, så også på

Playa de Muro, Mallorca

Playa de Muro, Mallorca

Har du vært i Las Palmeras? Del dine erfaringer!