Anmeldt 7. august 2016

Vi besøkte hotellet for femte gang, og hver gang har vi vært like fornøyde. Hotellet ligger flott til rett ved en innbydende sandstrand med en mengde solsenger. Man bør være forholdsvis tidlig ute om man ønsker en solseng, men vi hadde ingen problemer med å få tak i en de dagene vi ønsket å ligge på stranda. Hotellet har fine rom - noen er helt nyrestaurerte - og vi har hver gang vi har vært der hatt fin utsikt til havet og stranda. De ansatte er hyggelige og møter deg med et smil "Hola!" hvor hen man møter dem. Det er alltid noen som rydder, feier spyler og gjør sitt til at det blir et hyggelig opphold i rene og delikate omgivelser. Restauranten er god - med stor buffet med rikelig utvalg av kjøtt og fisk. Det er også kort vei til øvrige restauranter i nærheten, så beliggenheten er perfekt på mange måter. På kveldstid er det underholdning for store og små, og stemningen er god. Hotellet passer for barnefamilier og par i alle aldre.En trenger jo ikke oppholde seg ved barnebassenget om en ikke behøver...? Et pluss er det også at det er stille med tanke på festing godt før midnatt. Vi kan anbefale dette hotellet på det sterkeste og kommer gjerne tilbake igjen.

Dato for oppholdet: juli 2016
2  Takk, MortenM58
Anmeldt 24. august 2015

Fint hotell,- men se opp for de som selger frukt på stranda-de stjeler penger!/ truer med kniv- kjøp heller med frukt fra markedet som tilhører hotellet-Flere har opplevd dette). Gode muligheter ved frokosten!

Dato for oppholdet: august 2015
Takk, Susanne V
Anmeldt 10. august 2013

Vi bodde i en fin leilighet i toppetasjen. Leiligheten var fin og utsikten var super. Vi bodde på halvpensjon og både frokost og middagsbuffeten var veldig fin. Masse forskjellig mat og mange gode smaker. Personalet er veldig hyggelig her. En føler seg godt ivaretatt. Det beste med dette anlegget er at det ligger rett på stranden, slik at en kan pendle litt mellom basseng og hav når en har barn. Det finnes et godt spatilbud, som absolutt er verdt å benytte seg av. Et pluss er at det er gratis parkering, og alltid ledige plasser. Vi reiser gjerne hit igjen.

Dato for oppholdet: juni 2013
Takk, Bente Benedicte M
Anmeldt 7. juli 2013 via mobile enheter

Små rom, aircondition, rent og i god stand, topp beliggendhet på stranden. Bra basseng, men for få solstoler. Står du opp kl 7, kan du holde av solstoler...
Vi hadde ingen måltider inkludert, men ser at mange har det. Kjøpte lunsj buffet et par ganger og det var god mat. Restaurantene i området er ikke noe å skryte av, vi dro mye til gamlebyen.
Hvis man liker show på kvelden, et barnevennlig hotell, strandliv og bussutflukter kan dette stedet anbefales.
Vi hadde med tre barn. Men kun 4 senger på rommet. Måtte ha med egen ektraseng til minstemann.

Dato for oppholdet: juli 2013
Takk, mariev469
Anmeldt 30. juli 2012

Hotellet var Ok. Hverken mer eller mindre. Beliggenheten på stranden trekker opp. Det som trekker mest ned var at hotellet var fullt. Det var rett og slett for mye folk og kø til alt.
Tror ikke vi kommer tilbake, og hvertfall ikke i hovedsesongen.

Dato for oppholdet: juli 2012
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Iberostar
1  Takk, VestfoldRune