Anmeldt 27. juni 2018 via mobile enheter

..hvis man får rom med havutsikt slik som oss! Rommene var store og det var bra rengjøring. Et minus er at det var ganske lytt til det ene rommet, slik at andre folk som gikk i gangene kunne være forstyrrende når vi skulle sove. Det var heller ingenting å vaske oppe med. Hyggelig personale! Mye aktiviteter ved bassenget som var veldig artig! Meget barnevennlig hotell.

Takk, mariborgersrud
Llorenç C, Gerente på Ses Fotges Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Dear

Thank you very much; We take note and we will try to improve it, many regards.

Anmeldt 6. juni 2018

Vi besøkte Ses Fotges i slutten av mai 2018. Vi var veldig fornøyd med hotellet, beliggenhet var fantastisk. Vi var både ved bassenget og på stranden. Supert med utlån av badehåndklær. Vi hadde 2 leiligheter i 5 etasje. Rent og fint, godt renhold.Greit utstyrt men det kunne gjerne vært en vannkoker. Koselig restaurant med bra utvalg. Vi hadde ikke all inkl, da vi ønsket å spise "ute" om kvelden. Det var enkel underholdning om kvelden, den kunne vært bedre ( med tanke på de som hadde " all inkl" ) Helt grei aktivitet for barn event voksne på dagtid. Minibank og dagligvarebutikk like i nærheten. Kort tur til "Dollar Street", 7 € med taxi, ca 4 km til Alcudia havn, flott spasertur på stranden. Kjempegod restaurant "Boy", like ved siden av hotellet .Anbefaler dette hotellet .

1  Takk, akguntv
Llorenç C, Gerente på Ses Fotges Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juni 2018

Dear Akguntv:

Thank you for your opinion. It´s the best award for us. We hope to see you again soon, many regards.

Anmeldt 5. juni 2018

Vi hadde et svært trivelig opphold på Ses Fotges i slutten av mai 2018. Det vi spesielt la merke til, var den meget gode servicen vi opplevde gjennom hele oppholdet. På grunn av at en av de reisende i vårt følge er sterkt ryggskadet, hadde vi noen spesielle behov med tanke på sovefasiliteter osv. Hotellet gjorde en kjempeinnsats for å løse dette på best mulige måte, og en god ordning var på plass allerede første dagen! Denne holdningen fortsatte gjennom hele oppholdet; dersom vi hadde et innspill eller kommentar til noe som ikke så ut til å fungere helt etter forutsetningene, ble slikt løst umiddelbart :-).

Romtips: Vårt rom i femte etasje med "Begrenset havsutsikt" hadde en flott utsikt!
Takk, jphalden
Llorenç C, Gerente på Ses Fotges Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2018

Dear Guests:

Thank you very much for choose Ses Fotges to spend your holidays. Your opinion is the best award for us and we hope to see you again soon. Many regards.

Anmeldt 30. mai 2018 via mobile enheter

Dette var et trasig hotell. Rom mot bassengdelen. Veldig slitt og renhold som ikke holder mål i det hele tatt. Baderommet var veldig gammelt med rustflekker både her og der. Det står at det skal vaskes 5 ganger på en uke, det stemmer ikke. Når de endelig vasker tømmer de ikke alltid søppelbøtta. Reiser med barn som bruker bleier og etter ett døgn så begynner det naturligvis å lukte. Jeg gikk ned i resepsjonen og spurte om hvor jeg kunne kaste søppelposten. Da ble jeg henvist til et smug bak hotellet. En kveld var det tomt for vann i dusjen, hvor vi da på ny henvendte oss til resepsjon. Da ble vi bare vinket bort. Barnebassenget har et sjørøverskip, men den har ikke sklie og den er gammel og slitt.

De som jobber i restauranten er kjempe hyggelige og gjør en god jobb. Maten er helt grei.

TUI markedsfører dette til et 4 stjerners hotell, på døra står det 3. Dette kan fint nedklassifiseres til et 2 stjerners hotell. Dette er ikke et hotell vi kommer tilbake til.

Takk, Rebekka A
Llorenç C, Gerente på Ses Fotges Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2018

Dear Guests:

Thank you for your opinion. It´s apitty that we weren´t at the level of your expectatives. Als manager, i introduce me in the wellcome coktel and when you pass to the restaurant you can see my office door open.
It would be a pleasure if you give us another chance and see that your opinion helped us to improve. Many regards.

SES FOTGES

Anmeldt 25. september 2017

Hetellet ligger flott til helt ved stranden. Veldig fint for barnefamilie. Rommene ut mot bassengområde er gml og slitt. Opplevde dårlig oversikt over tildeling av rom. småbarnsforeldre fikk markterasse med eget basseng med dybde 120cm, noe som gav dem konstant overvåking av de små.
De nye rommene, superior, ligger i bakgård med mye støy av vareleveranser ol fra tidlig morgen. Ingen vannkoker på rommet, stort minus.
Badet var veldig fint men ikke dør inn til baderom og toalett. ALLE ønsker vel litt privat??
Renhold: var lovet 5 dager i uka, fikk 3. Skifte av sengeklær en gang og håndklær 3 ganger. Dette er for dårlig.
Betjening smilende og hyggelig.

Romtips: Velg rom høyt oppe og mot stranden
Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, 692jms
Svar fra ledelsen:Besvart 5. oktober 2017

Thanks a lot to give your opinion here. It is very good the hear what guests feel about their experience in our hotel.
Regarding the assignment of rooms, which you mention, we would like to say that it depends of the room type that the agency has told us. We did not choose your room. Your agency told us where you had to be allocated. That is always like this (with all our guests). If the allocation is good it is not our merit, but if the allocation is bad it is not our fault. We just follow room types created for the Agency.
It is true that the newly building (new apartments) are not facing pool área, but sometimes it is not posible to choose where to build.
Last Winter we also refurbished the restaurant, the bar, and the pool area.
We have maid service 5 times a week, Mondays and Thursdays there is not cleaning. Sometimes misunderstanding happens with the cleaners. You just have to inform reception and a extra cleaning service could be done any time.
Hotel Ses Fotges is a 3 stars *** hotel.
Thanks a lot for your comments.